Swatch: Essence 03 Glitz & Glam

Dit is echt een apart lakje van Essence. ‘Apart’ betekent alleen niet altijd iets positiefs. Glitz & Glam zit vol met roze glitters en groene shimmers. Is dat een beetje leuke combinatie, roze en groen?
IMG_7531

Glitz & Glam is een Glitter Jewels lak van Essence. De andere Glitter Jewels lakken van Essence zijn redelijk dekkende lakken, maar bij deze vroeg ik mij af of hij wel volledig zou dekken.

Het is echt een heel bijzondere kleur. In het flesje zie je al een mooie groene gloed en flinke roze glitters. Het kwastje van de lak is van normaal formaat en de glitters verspreiden zich aardig gelijkmatig over je nagels.

De lak op zichzelf vind ik persoonlijk niks. Hieronder zie je links één laag en rechts twee lagen Glitz & Glam.

Ik vind het niet zo mooi dat je mijn nagels er doorheen ziet. Zelfs met meerdere lagen is het geen lak die je volledig dekkend krijgt. Daarom probeerde ik hem daarna over een roze lak heen.

Dat heeft best een leuk effect! Met twee lagen Glitz & Glam krijgt de roze nagellak een leuke groene parelmoer gloed en een flinke dosis roze glitters. Ik was ook wel benieuwd naar het effect over wit, dus dat ging ik ook even proberen.

Op de foto linksboven zie je één laag en rechts twee.

IMG_7689Zie je de mooie groene shimmer? En als ik dan toch bezig ben, ook maar even kijken hoe Glitz & Glam er uitziet over zwart. Links weer één laag en rechts twee.

Kijk daar komt de groene shimmer het best tot zijn recht! Ik vind het een heel bijzondere lak waar je naar blijft kijken vanwege de groene waas. Maar echt mooi? Ik weet het niet goed. Over zwart vind ik hem in ieder geval het mooist. De groene shimmer is echt prachtig, maar de combinatie met de roze glitters vind ik iets minder. Essence 03 Glitz & Glam  is verkrijgbaar bij Kruidvat voor €1,99. Wat vind jij van Glitz & Glam?

IMG_7979

13 gedachtes over “Swatch: Essence 03 Glitz & Glam

  1. ik vind de lak het mooist over zwart. Maar zou het toch niet kopen.

  2. Wat een gave topper! Ergens doet deze mij aan Oyster & Champagne denken van Catrice. Ook die roze glitters…

  3. O ik zag m al ergens voorbij komen zonder swatch en had zo de balen dat hij hier nog niet ligt. In het flesje val ik er als n blok voor maar valt gelakt erg tegen 😦

  4. Over een witte basislak is het helemaal het einde! Gurl, looks so FAB!

  5. mooi lakje. over wit vind ik de lak het mooist

  6. Wat een leuk effect, vooral in combinatie met het groene lakje vind ik het super leuk staan!

  7. Pingback: Jaudith | Essence Nieuwe Collectie Effect Nail Polishes & Special Effect Toppers

Plaats een reactie