MAX Mini Nail Polish Set

Als ik bij de Action kom, kijk ik vaak niet naar de nagellak. Onterecht volgens mij, want op andere blogs zie ik soms hele mooie MAX lakken voorbij komen. Daarom leek het mij leuk om eens een setje mini nagellak van MAX te testen!
IMG_7893a

De verpakking ziet er vrij goedkoop uit, maar dat is begrijpelijk. In een setje zitten drie mini lakken die elk 3,6 ml nagellak bevatten. Op de achterkant van de verpakking staat dat er twee lagen nodig zijn voor een goede dekking. Ook staat er dat het product niet op dieren wordt getest! De lakken hebben geen naam of nummer, jammer.

Er zitten drie leuke kleurtjes in het setje. Het kwastje is van normaal formaat en zijn allemaal mooi afgesneden. Er steken geen haartjes uit. Ik vind één ding jammer aan de nagellak, en dat is de geur. Nagellak ruikt meestal niet super lekker, maar hier zit wel helemaal een vreemd luchtje aan. Gelukkig ruik je dit niet als de lakjes zijn opgedroogd.

Van de lichte kleur draag ik twee laagjes.

IMG_7865En ook van dit oudroze kleurtje draag ik twee lagen.

IMG_7879Dat ziet er goed uit! Het donkerste lakje dekte zelfs zo goed dat één laag qua dekking volstaat.

IMG_7887Op de laatste foto zie je misschien dat de donkere lak er wat streperig uit ziet. Hoewel één laag qua dekking prima kan bij deze lak, droogt hij toch niet mooi op. Je ziet (zeker als hij helemaal droog is) veel strepen. Maar geen nood! Een tweede laagje lost dit volledig op en zorgt voor net zo’n mooie dekking als bij de andere twee!
Ik ben behoorlijk onder de indruk moet ik zeggen. Perfecte dekking in twee lagen, leuke kleuren en een heel fijn prijsje. Het minpunt is dan wel de geur, maar dat neem ik voor lief. Het setje Mini Nail Polish van MAX is verkrijgbaar bij Action voor €0,79!! Wat vind jij ervan?
IMG_7896

12 gedachtes over “MAX Mini Nail Polish Set

  1. Woooh cheapass! Ik vind de roze kleurtjes echt heel mooi!

  2. Hey Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award. Kijk op mijn blog wat je moet doen.
    mylifexxcharlene.blogspot.com
    xx
    ps. leuke blog!

  3. Wauw, ik ben zo verliefd op dat eerste kleurtje!

  4. Action biedt wel verbetering moet ik zeggen. De eerste kleur vind ik wel bijzonder mooi! Misschien loop ik toch maar een de Action binnen.

  5. Mooie kleurtjes vooral die eerste! Wow dat is echt geen geld voor 3 nagellakjes.

  6. Alle drie mooi maar die wat donkere roze is echt een beauty!

Geef een reactie

