Essence Nieuwe Collectie Effect Nail Polishes & Special Effect Toppers

Oh yeah! Vlak voor sluitingstijd reed ik nog snel naar een dorp vlakbij waar ze bij Kruidvat een tweede schap van Essence hebben. Daar lag de nieuwe collectie van Essence! Ik nam een strenge selectie lakken mee!
IMG_7458Essence heeft een groot aantal Colour & Go, Effect en Special Topper lakken vernieuwd. Op Beauty Before Breakfast zag ik laatst al wat lakken van de nieuwe Essence collectie voorbij komen. Mijn favorieten daarvan had ik opgeschreven, maar helaas was de roze (09 Hey Mister Sandman) er niet.
IMG_7447De lakken die mij zo op het eerste gezicht het mooist leken heb ik meegenomen. Naar de Colour & Go lakken heb ik nog maar even niet gekeken, dat werd me iets te veel nagellak in één keer 😉 .
IMG_7445Als je op onderstaande links klikt, kom je naar de inmiddels gemaakte swatches van de lakken! Op bovenstaande foto zie je van links naar rechts:
03 Glitz & Glam (Glitter Jewels)
– 04 Skyfall (Metal Sugar)
– 08 Heart Explosion (Sparkling Sugar)
– 11 Party Crasher (Glitter Jewels)
De Effect Nail Polish lakken kosten €1,99.

Ik nam ook nog twee Special Effect Toppers mee!
IMG_7452Op bovenstaande foto zie je links 22 Black Dress And White Tie (101 Dalmations) en rechts 20 The Bees And The Birds (Feather Effect). Bij de rechter lak zat er nog een stickertje op met ‘Feather Effect’, die is helaas gesneuveld. De dop zat namelijk muurvast. Er moest een allesopener aan te pas komen om de dop open te krijgen, waarbij de sticker en dop beschadigden. Misschien goed om even te kijken in de winkel of hij goed open gaat! De Special Effect Toppers kosten €1,89 per stuk.
IMG_7454De swatches zijn inmiddels te zien via de klikbare links in de tekst! Welke lak spreekt jou het meest aan?

11 gedachtes over “Essence Nieuwe Collectie Effect Nail Polishes & Special Effect Toppers

  1. Pingback: Jaudith | Swatch: Essence 08 Heart Explosion

  2. mooie lakjes, ben benieuwd! liefs inspiiredbylife

  3. Ik heb mij vandaag ook in moeten houden toen ik voor het Essence schap stond. Ik heb uiteindelijk gekozen voor Hey Mister Sandman en Glitterbomb. Ben benieuwd naar de swatches..

  4. Ik ben benieuwd of die veertjes top coat er mooi uitziet! 😀

  5. Pingback: Jaudith | Swatch: Essence 11 Party Crasher

  6. Pingback: Jaudith | Swatch: Essence 20 The Bees And The Birds

  7. Oooeehh ik ben jaloers! De Kruidvat winkels bij mij in de buurt zijn altijd zoooo laat met de nieuwe collecties 😦

Geef een reactie

