Swatch: Catrice C03 Sandhopper

Vlak na de nieuwe Essence collectie lagen bij Kruidvat ook de nieuwe Luxury Lacquers van Catrice. Ik vind ze net iets aan de dure kant, maar dankzij een leuke aanbieding die nu loopt bij Kruidvat heb ik er toch een paar meegenomen! Qua kwaliteit vind ik Catrice behoorlijk wisselend, dus ik was erg benieuwd hoe Sandhopper het deed!
IMG_8079Sandhopper hoort bij de Sand’Sation lakken, die het liquid sand effect (textuur) hebben. Ik nam Sandhopper vooral mee vanwege de kleur. Het kleurtje deed mij meteen denken aan zeemeerminnen! De kleur is lichtgroen met een vleugje turquoise, prachtig!

Catrice geeft netjes aan dat er twee lagen nodig zijn om de nagellak dekkend te maken. De lak heeft een lekker breed kwastje zoals we gewend zijn van Catrice. De substantie van de nagellak is wat dikker dan bij gewone creamy lakken.
IMG_8059Ik had inderdaad twee lagen nodig om Sandhopper dekkend te krijgen. Het zijn wel twee redelijk dikke laagjes, want dat gaat het makkelijkst met de substantie van deze nagellak.
IMG_8063Ik vind het zo’n mooie kleur!
IMG_8064Bij deze close-up zie je het lichte sand effect dat de nagellak heeft. Het voelt aan als heel fijn schuurpapier, ik heb wel eens een extremer liquid sand effect gehad.
IMG_8073Kijk hem nou mooi schitteren in de zon! Ik ben erg blij met deze nagellak! Catrice C03 Sandhopper is verkrijgbaar bij Kruidvat voor € 3,59. Tot en met 23 maart loopt er een actie bij Kruidvat waarbij je twee Catrice lakken kunt kopen voor € 5!
Is Sandhopper iets voor jou?
IMG_8075

25 gedachtes over “Swatch: Catrice C03 Sandhopper

  1. Ik vind de kleur echt supertof! Het is dat ik even geen nagellak meer wil kopen. Anders zou ik echt alle kleurtjes gaan halen.

  2. Ik heb deze ook en vind hem erg mooi! liefs inspiiredbylife

  3. Wauw wat mooi! Vind vooral die structuur heel leuk πŸ™‚

  4. Oh ja deze moet ik ook nog inslaan! Wat een mooie kleur! *rennen

  5. Ik was bang dat de actie al afgelopen was. Maar nu ik lees dat deze loopt tot 23 maart ga ik morgen gelijk even bij Kruidvat kijken. Dit lakje gaat dan waarschijnlijk ook mee. Ik vind de kleur geweldig!!

  6. Wauw, ik vind hem echt prachtig. Heerlijk zomers kleurtje ook!

  7. Dit is echt een heel erg mooi kleurtje! Deze lakjes heb ik helaas nog steeds niet gezien bij het filiaal waar ik altijd kom, dus denk dat ik maar eens even bij een andere ga kijken in de hoop dat ik ze daar wel zie haha.

  8. Wat een gaaf kleurtje is dit! Het effect vind ik ook super πŸ™‚

  9. bummer, bij ons liggen ze er nog niet. Dat kleurtje van jou gaat mooi mee als ie er eindelijk ligt. Ziet er goed uit en liquid sand blijf ik ge-wel-dig vinden.

  10. Ik blijf dit toch echt een van de mooiste kleuren vinden uit deze collectie! x

  11. Prachtige nagellak! Dat is echt een van mijn favoriete kleurtjes, zo mooi πŸ˜€

Geef een reactie

