GTA 5 Nail Art

Ik had mijzelf bij het uitkomen van de nieuwe GTA al voorgenomen om er eens een nail art van te maken. En eindelijk is het zover!
IMG_69362

Als je mij volgt op Twitter, Instagram of Facebook dan heb je hem waarschijnlijk al voorbij zien komen. Ik kon het niet voor me houden!
Ik begon met Bourjois 08 Bleu Water op mijn nagels. Om een  beetje een soort strand effect te creëren, heb ik met twee taupe kleuren de tip van mijn nagel gesponst.
basis

Op mijn duimnagel heb ik het ‘Five’ logo gemaakt. Het eigenlijke logo heeft nog meer details, maar voor op mijn nagels leek mij dit te gedetailleerd. Daarom heb ik hem wat simpeler gemaakt. Toch is hij volgens mij goed te herkennen als het GTA 5 logo.
five

IMG_6925

Op mijn wijsvinger staat mijn favoriete icoon uit GTA. De spuitbus staat in GTA 5 namelijk voor autozaken, waar je je wagen bijvoorbeeld kan pimpen. Mijn favoriete plekje uiteraard!
spraycanIMG_6831

Op mijn ringvinger staan de letters ‘GTA’ in het typerende Grand Theft Auto lettertype!
gta logoIMG_6922En op mijn pink maakte ik het Rockstar logo. Rockstar is de maker van de geniale GTA spellen.
rockstarIMG_6861Wat vind ik nou eigenlijk van GTA 5? Het is een vreselijk vet spel. Vooral dat je in dit spel kunt wisselen tussen drie personages maakt hem voor mij specialer dan andere spellen. Toch zijn er ook duidelijke minpunten. Waarvan de grootste ongetwijfeld het gescheld is, mijn hemel wat kinderachtig. Vooral karakter Trevor heeft er een handje van. Nou sorry hoor, dat gevloek en getier maakt het spel in mijn ogen niet stoerder of bruter. Eerder een beetje zielig.

Oké back to the nail art! Hieronder zie je het eindresultaat! Laat me vooral weten wat je ervan vindt!
IMG_6881

handtekening

18 gedachtes over “GTA 5 Nail Art

  1. haha onwijs leuk gedaan joh! Prachtige nagels heb je ook trouwens

  2. Ik hou helemaal niet van gta, maar dit is zo strak gedaan!

  3. Wat heb je dit weer bijzonder creatief gedaan!

  4. Heel erg origineel en creatief, tof.

    Bekijk ook eens mijn blog voor twee hele toffe winacties. 🙂

  5. Het spelletje is voor mij way to hard maar deze nail art vind ik echt super origineel 🙂

  6. oh god yay gta! Ik ben er echt zo verslaaft aan *oeps* mooie nail art voor gemaakt!

Plaats een reactie