Swatch: MNY 342

Een twijfelachtig kleurtje. Is dit nou roze of perzik? Koraal misschien? Waar geen twijfel over bestaat, is dat ik het een mooie kleur vind! Kijk je mee naar de swatch?
IMG_6992

Ik nam dit lakje mee van de Action. Normaal gesproken hebben MNY lakjes al een prima prijsje: €2,49 volgens mij. De lak heeft alleen een nummer, geen naam. Omdat ik 342 zo saai vind, noem ik hem gewoon ‘Is it peach or is it pink?’.

Ik had nog geen lakken van MNY en dat terwijl ik het flesje zo cute vind! Dankzij de leuke sticker op de dop valt de lak lekker op.

IMG_6988De nagellak heeft een vrij dun kwastje. Persoonlijk zie ik liever wat bredere kwastjes, nu ben ik zo lang bezig met één nagel lakken.
IMG_6993Op bovenstaande foto draag ik één laag van de lak. Wauwie! Hij dekt al bijna volledig. Hier en daar zijn er nog wat dunne strepen en daarom bracht ik een tweede laag aan.
IMG_6998Met een dunne tweede laag dekt hij perfect!
IMG_7002Ik vind de kleur erg mooi! Op mijn nagels neigt hij wat meer naar koraal dan in het flesje. De dekking is top en de droogtijd is helemaal geweldig! Ik had net één hand gelakt en toen moest ik weg, dus jas aan hup, haast. Pas toen ik in de auto zat dacht ik: shit! Net mijn nagels gelakt! Maar niks aan de hand hoor, de lak was gewoon al droog. Klein nadeel is wat mij betreft het dunne kwastje, dit vind ik niet zo prettig werken. Ik kocht MNY 342 bij de Action voor €2,29. Wat vind jij van de lak?
IMG_7007handtekening

17 gedachtes over “Swatch: MNY 342

  1. Mooi kleurtje! Binnenkort maar weer eens naar de Action.

  2. Dit is echt mijn favoriete kleurtype! mooi lakje.x

  3. dat kleurtje doet me denken aan de zomer echt heel mooi!!

  4. Wauw, wat een prachtig lakje. De kleur schreeuwt gewoon zomer en daar heb ik zoveel zin in! Je nagels en swatches zien er erg mooi uit 🙂

  5. Ik vind dit echt een mooie kleur, perfect voor de zomer, maar juist ook nu het zo grauw buiten is 😀

  6. oeh, het perfecte kleurtje om in deze koud terug vrolijk van te worden!

  7. Pingback: Jaudith | You’re my butterfly nail art

  8. Ik heb ook zo’n soort kleurtje, waarvan ik ook niet weet welke kleur het is 😉 Maar ik vind het zeker mooi!

Geef een reactie

