Swatch: Bourjois 08 Bleu Water

Je kan het je misschien niet voorstellen, maar ik had nog geen lakje van de 1 seconde lijn van Bourjois. Meestal als ik nagellak in deze prijscategorie koop, dan ga ik voor Essie. Kijk je mee wat mijn eerste indruk is van deze Bleu Water lak van Bourjois?
IMG_6757

Ik was eigenlijk op zoek naar een felblauw lakje, maar die kon ik bij de Etos niet vinden. Ik ging toen maar voor Bleu Water van Bourjois, een hemelsblauw lakje.
Persoonlijk vind ik het Bourjois flesje erg mooi dankzij de lange hals.


Langs het dopje zit op drie plekken een soort anti-slip textuur, hierdoor ligt het dopje lekker in de hand. Ik moest wel even zoeken naar de naam van de lak, dat staat klein op de achterkant. De collectie heet ‘1 seconde’, omdat je volgens Bourjois je nagel in 1 seconde en in één strook moet kunnen laken.
IMG_6770Van het kwastje stond ik wel even te kijken zeg! Zo’n breed kwastje heb ik volgens mij nog niet eerder gezien! Op het eerste gezicht leek mij dit niet handig, totdat ik ging lakken. Lakken met deze brede kwast gaat echt super easy en veel preciezer dan ik van tevoren dacht! Lakken gaat inderdaad sneller dan met andere kwastjes. Toen ik bij mijn pink kwam dacht ik wel even: hoe doe je dat met zo’n brede kwast? Maar ook bij mijn pink ging het goed!
IMG_6777Bleu Water dekte eigenlijk al vrijwel volledig met één laag. Ik heb wel een tweede laag aangebracht, omdat ik dit toch mooier vind staan. Met deze lak kun je heel makkelijk dichtbij je nagelriem lakken zonder hem te raken. Dit komt omdat je het kwastje heel precies kan sturen en omdat de lak niet zo dun is dat hij uitloopt, begrijp je wat ik bedoel?
IMG_6787Hoewel ik eigenlijk op zoek was naar een feller lakje, ben ik toch heel blij dat ik deze lak van Bourjois heb meegenomen. Bleu Water is een heel mooi en fris lakje. Wat Bourjois nagellak in het algemeen betreft, die ga ik zeker vaker kopen!
IMG_6783De Bourjois 1 seconde nagellak bevat 9 ml en is voor €8,50 verkrijgbaar bij onder andere Etos en ICI Paris XL. Deze week heeft Etos nog de ‘2e gratis’ actie op Bourjois make-up en dus ook nagellak!

handtekening

23 gedachtes over “Swatch: Bourjois 08 Bleu Water

    • Goed dat je het zegt! Vergeten te melden. Zo uit mijn hoofd claimt Bourjois volgens mij dat hij met 50 seconden droog is, maar het duurt vrij lang vond ik. Eerder 10 minuten 🙂

  1. Yeah love it! Erg mooie kleur!
    Ik heb een ander blauw lakje van Bourjois, dacht dat jij die ook had ;). die is iets feller blauw, en heet Blue no Blues.

  2. wauw wat een gave kleur! Liefs inspiiredbylife

  3. Mooie kleur zeg!! en mooie lange nagels heb je ook!

  4. Pingback: Jaudith | GTA 5 Nail Art

  5. Ik vind deze lakken van bourjois ook zo goed lakken! Ook een mooie kleur trouwens 🙂

  6. Wat maak je een mooie foto’s! Heel mooi hoe je ze bewerkt ook. Ik blog zelf ook over nagellak, maar van jouw foto kunsten kan ik nog wat leren! 😉

Geef een reactie

