COTM: Back To School

Wat vliegt de tijd soms.. We zitten alweer in augustus! Herinner je de Challenge Of The Month van juli nog? Daarbij maakten verschillende bloggers een nail art in het thema ‘beach/vakantie’. Omdat school voor velen al weer dichtbij komt, is het thema deze keer: Back To School!
collage

Ik laat je eerst mijn nail art zien, vervolgens zie je foto’s van alle deelnemers en tot slot kun je stemmen op jouw favoriet! Als basis ben ik begonnen met Essence 04 A Walk In The Park. Deze lak van Essence is niet meer verkrijgbaar. Hij doet mij denken aan een krijtbord en dat past natuurlijk helemaal bij het thema!
IMG_9970Op mijn duim begon ik met ‘tekenen’ op het schoolbord. Naast ‘Back 2 School’ heb ik er ook wat wiskundige symbolen op gemaakt. Ik heb dit gedaan door puntjes te zetten met een dottingtool. Zo lijkt het nog een beetje op schrijven met krijt, hele strakke letters vond ik hier niet bijpassen.
IMG_9975Op mijn wijsvinger maakte ik een liniaal. Tijdens de middelbare school en de opleiding tot interieuradviseur was de geodriehoek voor mij een onmisbaar item, wat mij betreft past een liniaal dus perfect bij Back To School! De okergele basis is Sally Hansen Butterscotch.
IMG_0012Op basis van een filmpje van CutePolish maakte ik een appel op mijn middelvinger. Het appeltje hoort toch ook helemaal bij dit thema?
IMG_0017Tijdens mijn studie(s) heb ik al heel wat notitieblokken versleten, wat zijn die dingen toch handig! Op mijn ringvinger staat daarom een afgescheurd notitieblaadje.
IMG_0022Op mijn pink staat een potlood met roze gummetje. Je kent ze wel, van die gummetjes die totaal hun werk niet doen!
IMG_9999
Mijn volledige Back To School nail art:

Jaudith

Kijk nu mee naar de inzendingen van de andere bloggers en kies jouw favoriet van deze maand!


xNailartForYou

xnailartforyou


Brilliantnails
brilliantnails


Creativenails4fun

creativenails4fun


IOnTrend
iontrend


Nail-Glossnail-gloss


Infnails
infnails


Lovely Lonnie
lovelylonnie


Jewel-Nails
Jewel-Nails


Love with essie
Lovewithessie


Misslanghaar
Misslanghaar


Dat waren alle inzendingen van deze maand! Stemmen kan via deze link, succes!

24 gedachtes over “COTM: Back To School

  1. Het zijn mooie nailarts geworden;) vind het erg leuk om mee te doen!
    P.s. mijn link doet het niet;) En die van jewel-nails ook niet

  2. Leuk om alle nail art bij elkaar weer te zien, ze zijn erg goed gelukt weer! Ik vind die van jou ook mooi, knap hoe je strak en netjes je het heb gemaakt. Blijf het ook leuk vinden om hieraan mee te doen.

  3. Prachtige creaties weer al vind ik die van jou wel het mooist.

  4. Je hebt een supermooie creatie gemaakt!
    en zo gedetailleerd ook 😉

    xx julia

  5. Erg leuk om te zien hoe je jouw nailart tot stand komt! En wauw wat een details, prachtig meis!
    EN GEFELICITEERD: je ligt aan top met 15 stemmen en het is nog geen eens 11 uur ’s ochtends! 😉 Super leuk! 😀

  6. Hoi Judith, wat een mooie nail art heb je gemaakt. Ik vind het super leuk dat ik samen met jou en de andere meiden iedere maand de COTM kan doen. XO Imke

  7. Heel leuk die uitleg die je erbij geeft! Ik vind jouw nailart echt super mooi geworden!

  8. “Je kent ze wel, van die gummetjes die totaal hun werk niet doen!” Jaa, die herinner ik me maar al te goed haha 🙂 Heel mooi gedaan!

  9. Jullie hebben stuk voor stuk prachtige creaties gemaakt ❤

  10. Wauw, alle creaties zijn erg mooi. Ik vind die van jou ook echt onwijs goed gelukt!

Geef een reactie

