Oil Effect Rhinestones

Ik heb een zwak voor producten en nagellak met een olie effect. De Oil Slick Effect lak van Essence bijvoorbeeld vind ik zo mooi! Toen ik op eBay rhinestones zag met dit olie effect, heb ik ze direct besteld!
IMG_9753
Ik vind dit effect zo mooi omdat het mij doet denken aan auto’s. En omdat het lekker veel kleur bevat natuurlijk! Op een dag zal ik in een auto rijden met een olie effect paint job.. zucht.. zo mooi! Kijk bijvoorbeeld naar deze onderstaande Supra, wauw!!
3ce97cc5ac5f8e0eecea2688fa13384aOké niet te ver afdwalen. Terug naar de rhinestones! Het duurde geloof ik zo’n 12 dagen voordat ik het wiel binnen had. Dit komt goed overeen met de levertijd die werd geschat.

In het wiel zitten rhinestones in twee maten. De overheersende kleuren die je terugziet op de rhinestones zijn zwart, paars, blauw en groen.


Ik besloot een nail art te maken met de rhinestones en Essence Ka-Ka-Karnival. Ik vind het grote formaat rhinestone eigenlijk net iets te groot, hierdoor vind ik ze net iets te lomp op mijn nagel. Mijn voorkeur gaat dus uit naar het kleinere formaat.

De kleuren vind ik erg tof, maar zoals ik al vaak genoeg heb gezegd ben ik nu eenmaal dol op het olie effect!
Ik kocht deze rhinestones bij deze verkoper op eBay voor $0,99. Dat is zo’n €0,73. Prima prijs toch! Wat vind jij van deze rhinestones?
IMG_9768

15 gedachtes over “Oil Effect Rhinestones

  1. Ik vind je voorliefde voor mooie auto’s zo leuk 😉

  2. Wat een leuke strass-steentjes! Ze doen me een beetje denken aan waterdruppels!

  3. Vind ze mooi. Al hou ik toch ook wel van de lichte kleurtjes.

  4. Oh super gaaf! Ik vind dat oil effect ook altijd zo gaaf 🙂

  5. Wauw wat super gaaf! Lijkt inderdaad op die auto haha, die overigens ook érg mooi is!

  6. echt een coole nail art!
    Wat een mooie blog heb je zeg, ik vind hem super geslaagd!
    Je layout ziet er ook professioneel uit ❤

    Ik kijk uit naar je volgende artikel!
    Xx julia

  7. Super! Ik vind ze prachtig en het zwart is een leuke afwisseling van alle lichte rhinestones

Geef een reactie

