Challenge Of The Month: Beach/Vakantie

Een primeur! Vandaag is de allereerste Challenge Of The Month! Een tijdje geleden benaderde Cindy van Brilliantnails verschillende nagelbloggers om mee te doen aan een maandelijkse nail art challenge onder de naam Challenge Of The Month (COTM)! Hoe leuk! Het thema van deze eerste COTM is beach/vakantie. Kijk mee en stem op je favoriet!

collage

Eerst wil ik je graag laten zien hoe ik de nail art voor deze maand heb gemaakt. Ik ben begonnen met twee lagen van Essence Dare It Nude. Om een soort strand te creëren heb ik de saran wrap techniek toegepast. Ik gebruikte hierbij nummer 92 Earth van MAX, die heb ik over Dare It Nude aangebracht en vervolgens ben ik er met een bolletje plasticfolie in gaan deppen tot het onderstaande resultaat.

IMG_9424
Op de tips van mijn nagels heb ik het strand gemaakt. Dit heb ik gedaan door eerst met Essence 02 Hattrick! te stempelen, daarna met Safari 261 en tot slot een beetje Sally Hansen 250 Blue It.

Net de zee met een schuimend randje toch? Het leek mij leuk om zeesterren toe te voegen aan deze nail art. Nu kan ik ze natuurlijk rechtstreeks op mijn nagels maken, maar ik heb het anders aangepakt. In een doosje met verschillende studs en steentjes van de Action zat ook een sterretjesvorm. Die heb ik getransformeerd tot zeesterren en vervolgens op mijn nagel geplakt.

Zoals je misschien al op is gevallen had ik op de eerste foto nog al mijn nagels in een nude kleur, maar in een foto verderop is mijn ringvinger wit gelakt. Ik besloot namelijk om een strandbal toe te voegen aan dit strandje! En op mijn pink maakte ik een schelpje.

Ik zou bijna mijn duim vergeten! Daar maakte ik een rood krabje op!
IMG_9480aHet eindresultaat van mijn deelname aan de COTM van juli:
jaudith
Natuurlijk zijn de andere bloggers ook flink aan de slag geweest! Hieronder zie je wat voor moois zij hebben gemaakt! Eerst noem ik de naam van de blogger en daaronder zie je de gemaakte nail art! Geniet van de plaatjes en kies jouw favoriet!


Brilliantnails
brilliantnails


Creativenails4fun
creativenails4fun


Infnails
infnails


Jewel-nails
Jewel-Nails


Lovely Lonnie
lovelylonnie


Love with essie
lovewithessie


Misslanghaar
misslanghaar


Nail-Gloss
nailgloss


Nailtalk
nailtalk


xNailartForYou

xnailartforyou


Wat een mooie nail arts! En nu is de keus aan jou! Welke nail art van de maand juli vind jij het mooist? Via deze link kun jij je stem uitbrengen! Succes!

21 gedachtes over “Challenge Of The Month: Beach/Vakantie

  1. Wat een mooie Nail Art! Leuke challenge ook 🙂

  2. Super mooie nailart is die van jou geworden! Vind het super om mee te mogen doen

  3. Hihi heel leuk om allemaal te zien zo! En jouw nailart vind ik erg tof!

  4. Alle nailarts zien er leuk uit! Ik vind het ook erg leuk om mee te doen.

  5. Ze zijn allemaal zo mooi en leuk. Ook erg leuk om de verschillende technieken bij idereen te zien. Ik zeg een geslaagde challenge!

  6. Oh die sterretjes heb je leuk gemaakt en dat krabje is echt zo schattig 🙂

  7. Waanzinnig goed gevonden van die sterren. Alkan jij met freehand alles maken.

  8. Leuk zo’n stap voor stap! Je hebt echt een prachtige nail art gemaakt!

  9. Super leuke nailart heb je gemaakt, die kreeft is erg goed gelukt! Leuk om alle nailarts te zien!

  10. wat is jouw versie geslaagd geworden zeg!

    xx julia

  11. Die van jou is prachtig en zo leuk bedacht. Top!

  12. Pingback: Jaudith | COTM: Back To School

Geef een reactie

