Swatch: Essence 03 Ka-Ka-Karnival

Een tijdje terug liet ik deze lak van Essence al in mijn DM shoplog zien. Volgens mij komt deze collectie niet naar Nederland, maar mocht je deze lak nog ergens tegenkomen: ik laat je zien of hij de aanschaf waard is!
IMG_9735Ik miste een creamy paarse lak in mijn stash. Toen ik Ka-Ka-Karnival zag staan bij DM in Duitsland kon ik ook niet anders dan hem meenemen! Hij komt uit de Viva Brasil collectie en was de enige van de lakken uit de collectie die er nog stond.

Eigenlijk verdient Essence een applaus. Ik ben zelden of nog nooit een lelijk kwastje bij ze tegengekomen! Ook deze lak heeft een mooi breed en afgerond kwastje, top! Bij andere merken gaat het nog wel eens mis met scheve kwastjes, uitstekende haartjes en meer van dit soort ongein.
IMG_9733De nagellak dekt prima in twee lagen. De lak droogt ook nog eens vrij snel; top!

Yes! Precies wat ik zocht. Een goede creamy paarse lak! Toch jammer dat deze collectie (volgens mij?) niet naar Nederland komt. Ik kan het slecht vinden, maar volgens mij hebben wij de Hup Holland Hup collectie hiervoor in de plaats. Ik kocht hem in Duitsland voor €1,55. Mocht je deze lak nog ergens spotten, ik vind hem het geld meer dan waard!
IMG_9731

12 gedachtes over “Swatch: Essence 03 Ka-Ka-Karnival

  1. Hele mooie creamy lak en vind de kleur ook heel mooi. Zoiets zoek ik nog.

  2. Oh mooie kleur paars! Meeste paarse lakken vind ik al snel zo donker, maar deze is echt heel leuk 🙂

  3. Wat een mooie kleur paars, mooie glans zit erin! Jammer dat hij niet in Nederland te koop is

  4. Hij is erg mooi. Ook de finish. Hema heeft gelukkig verhelijkbare lak.

  5. Pingback: Jaudith | Oil Effect Rhinestones

  6. Hele mooie paars, zo zie ik ‘m niet vaak/
    Je nagels zijn ook echt prachtig gewoon!

Geef een reactie

