World Cup Nails

Spannend! Zaterdag staat de volgende wedstrijd voor Nederland op het schema. Ik zit er helemaal in! Dus mijn nagels ook!
headerIk wilde eerst voor een ‘Nederlandse’  nail art gaan, de vlag, lekker veel oranje, je kent dat wel. Een beetje zoals de nail art die ik eerder maakte voor het WK. Maar na een beetje googelen besloot ik een wat meer algemene World Cup nail art te maken. Als basislaag voor alle nagels heb ik Sally Hansen White Out gebruikt.
Het logo van de World Cup 2014 bestaat uit drie handen die een beker vormen. Dit logo heb ik overgenomen op mijn ringvinger.

Ook bevat het logo zoals je hierboven kunt zien een typerend lettertype voor ‘Brasil’, dit heb ik nagemaakt op mijn duim.

Voor het WK is de Adidas Brazuca voetbal ontworpen. Wat ziet die bal er gaaf uit! Het patroon heb ik geprobeerd te maken op mijn wijsvinger.

De overige nagels besloot ik te versieren met verschillende vormen en de kleuren uit het logo en de bal. Omdat ik uiteraard voor Nederland ben, heb ik op mijn middelvinger duidelijk oranje naar voren laten komen.
IMG_9836En nu maar duimen voor zaterdag!!
IMG_9841

Bron logo
Bron voetbal

23 gedachtes over “World Cup Nails

  1. Wow, wat netjes en mooi gedaan! Het logo is echt heel tof gemaakt zeg 😉

  2. Wauw wat mooi gedaan!! De worldcup is super mooi geworden

  3. Super mooi! En veel plezier vanavond met voetbal kijken! Ik ga ook kijken hoor 😉

  4. Heel gaaf en knap gemaakt!! (het wk nagel artikel staat online! 🙂 )

  5. oke dit is dus echt de vetste WK nailart ever. Wat een details. Meesterlijk!

  6. Wauw zeg! Super mooi gedaan, ook de details ♥ X

Geef een reactie

