New in: Nail art hulpje

Mijn nieuwe nail art hulpje helpt mij niet daadwerkelijk bij het maken van nail arts. Hij zorgt er wel voor dat ik er iets minder een rommeltje van maak en dat er geen nagellak op de tafel komt. Kijk je mee naar mijn nieuwe hulpje?

IMG_9742 (1)
Je vraagt je misschien af waar dit ding nu eigenlijk goed voor is. Geen onbelangrijke vraag. Als ik aan de slag ga met nagellak of acrylverf voor nail arts dan gebruik ik verschillende kwastjes, stripers en dotting tools. Tussendoor leg ik die meestal op een stuk keukenpapier. Helaas wil dat nog wel eens mis gaan. Ik leg er eentje net naast het keukenpapier, ze plakken aan elkaar vast of ze rollen er gezellig samen af. Kijk en daar is mijn nieuwe hulpje voor!
IMG_9737

Het is een nail art brushes holder, een houder voor je nail art kwasten dus! Ik was het geklieder zo zat dat mij dit een handig tooltje leek. Hij is transparant roze met glitters erin verwerkt. Toen ik hem in de post ontving vond ik hem wel erg klein. Hieronder zie je een foto in mijn hand voor de verhouding. Ik had hem gewoon wat groter verwacht.
IMG_9739Ik maak meestal gebruik van een roze nail art kwastenset, deze passen prima in de houder!

Alleen kwasten die wat dikker zijn, of bijvoorbeeld dotting tools, passen er niet in. Toch jammer.

IMG_9748In eerste instantie bestelde ik de houder voor mijn roze kwastenset en daarvoor werkt hij prima! Ik bestelde deze houder in de webshop van Art-La-Lic op eBay. Ik bestel daar vaker nail art producten, leuke shop! Deze houder was in 10 dagen bij mij thuis. Wat altijd fijn is aan eBay is dat er een estimated delivery periode wordt weergegeven. Dit is de periode waarin wordt verwacht dat de producten er zullen zijn. Deze nail art brushes houder kocht ik voor $1,48 en als ik goed kijk was dat €1,13. Ondanks het wat kleine formaat ben ik toch blij dat ik de houder heb besteld. En nu niet meer knoeien!
IMG_9740

15 gedachtes over “New in: Nail art hulpje

  1. Wat een leuk en handig ding! Zeker voor je kwastjes want die rollen bij mij ook alle kanten op 😉

  2. Wat handig! Ik klieder ook altijd zo als ik mijn nagels doe….

  3. Ik heb ‘m zo vaak willen kopen en steeds niet gedaan. Toch wel handig he?? 😀

  4. Wow echt super handig!! Ik heb dezelfde kwasten en het is echt onhandig om ze elke keer op tafel neer te moeten leggen.

    Xx xNailartForYou

Geef een reactie

