Birthday nails & P2 Chilly Breeze

Joehoe! Ik ben jarig! Ik ben alweer 24 en dat vraagt uiteraard om een passende nail art!
IMG_9655Laat ik eerst beginnen met het P2 lakje 040 Chilly Breeze uit de Catch the Glow collectie. Deze liet ik gister al zien in een nagellak shoplog. Ik heb mijn nagels weer een flink stukje korter gemaakt. Als je zelf lange nagels hebt zul je vast wel begrijpen waarom. Crèmes uit een potje halen, knopjes indrukken, blikjes openen, het ging allemaal net even te lastig ;). Vooral voor het in- en uitdoen van mijn lenzen kan ik ze niet te lang hebben.

Op naar het lakje! Het kwastje heeft een prima formaat. Net wat breder dan standaard kwastjes en hij is mooi afgerond!

De lak dekt prima in twee lagen en ik vind hem mooi!! Hij heeft een heel subtiele gouden gloed, ik hoop dat het een beetje is gelukt om dit op camera vast te leggen.

Oeh vooral in de zon is het echt een mooierd! Gekocht bij DM voor €1,55 in plaats van €2,95 omdat de collectie al wat ouder is. Ik ben erg blij dat ik hem heb meegenomen!

Om mijn 24e verjaardag te vieren heb ik een nail art gemaakt met ballonnetjes, slingers en kaarsjes!

En hier het totaalplaatje!

IMG_9663

Nu ga ik taart eten hihi πŸ˜‰ !
IMG_9679

22 gedachtes over “Birthday nails & P2 Chilly Breeze

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag! Hieper der piep hoera!!!

    Het P2 lakje is heel mooi en erg leuk en creatief met je verjaardags nail art!

    Hele fijne dag vandaag.

  2. Gefeliciteerd!
    Prachtig lakje en leuke nailart;)

  3. Gefeliciteerd met je verjaardag en wat een leuke nail art!

  4. Wat is Chilly Breeze een mooi kleurtje πŸ™‚ Mooie Nail Art ook!

  5. Gefeliciteerd!
    Ik hoop dat je een leuke dag hebt.

  6. Van harte gefeliciteeerd met je verjaardag! En wat een prachtige art heb je gemaakt. liefs x

  7. Gefeliciteerd!! De nailart ziet er heel leuk uit, mooie kleur nagellak ook.
    Fijne dag vandaag πŸ™‚

  8. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!

    Ik vind je nailart echt ontzettend mooi geworden. De kleur voor de ondergrond vind ik erg mooi. Je hebt ook echt hele mooie lange nagels ook nu je ze iets hebt ingekort nog steeds prachtig!! Leuk ook dat je op onze blog hebt gereageerd!!

    XX xNailartForYou

  9. Gefeliciteerd meis! Hoop dat je een leuke dag gehad hebt en goed verwend bent πŸ˜€ (Nog meer nagellak gekregen ;)). Ik vind je nagels op deze lengte eigenlijk heel mooi zo!
    En mooie kleur en glans πŸ™‚

  10. Whoop there it is! Keek zo uit naar de swatch. Maar als eerste: Van harte gefelicteerd meid!! Hopelijk heb je een TOP dag! Mooie swatch, mooie nail art πŸ™‚

  11. Beetje laat maar Happy Birthday, je nailart is echt leuk geworden.

  12. Wow, wat een super mooie glans zit erop. En de kleur is ook erg mooi.

Geef een reactie

