Nagellak Shoplog DM

Vorige week was ik bij DM in Duitsland en dat betekent natuurlijk: nagellak kopen! Ik heb niet bijzonder veel gekocht, maar ik vond het toch leuk om je de nieuwe aanwinsten te laten zien!
IMG_9626aEen merk dat ik echt mis in Nederland is P2, dat kun je ook wel zien aan de lakken die ik heb meegenomen ;). Daarnaast zijn ook andere merken iets goedkoper in Duitsland. Zo kost een lak van Essence bijvoorbeeld €1,55 bij DM en €1,69 in Nederland en Essie kost €7,95 bij DM en €9,99 in Nederland.
IMG_9622

Ik had heel braaf opgeschreven welke kleuren ik nog ‘nodig’ had, maar uiteindelijk nam ik eigenlijk hele andere dingen mee. Wel was ik op zoek naar een mooie paarse creamy lak en daarom nam ik 03 Ka-ka-karnival van Essence mee!

Volgens mij komt de Viva Brasil trend edition niet naar Nederland en dat was een extra reden om deze lak mee te nemen. Het was ook de enige lak van de collectie die er nog stond. Ka-ka-karnival nam ik mee voor €1,55.

De vorige keer toen ik in Duitsland was, had ik bovenstaande lak ook al in handen. Ik heb hem toen alleen weer terug gelegd, geen idee waarom eigenlijk. De Catch the Glow collectie is eigenlijk al oud, daarom kon ik dit Sun Goddess lakje nu meenemen voor maar €1,55 in plaats van €2,95! Deze kleur genaamd 040 Chilly Breeze heeft een mintgroene kleur met een prachtige gouden glow.

Jammer genoeg is het vrijwel niet te zien op de foto’s, maar 014 Summer Lovin’ uit de Last Forever collectie heeft een parelmoer roze glans in de lak. Ik ben erg benieuwd hoe dit eruit ziet op de nagels! Summer Lovin’ kost €1,75.

Liquid sand/textuurlakjes, ik vind ze nog altijd leuk! Kleur 130 Joyful is koraalkleurig en heeft minuscule zilveren glitters in de lak zitten. Deze Sand Style lak kost €1.95.

Ik had van de Sand Style collectie al 010 Adorable, 080 Lovely en 120 Dreamy en die zijn allemaal super mooi! 020 Lovesome die je hierboven ziet leek mij ook erg mooi! Donkerroze met veel kleine gouden glitters, een beauty in het flesje! Deze lak kost ook €1,95.

Van sommige lakken zul je uiteraard swatches voorbij zien komen, maar misschien leg ik er een aantal apart voor een winactie :). Welke van deze lakken spreekt jou het meest aan?

14 gedachtes over “Nagellak Shoplog DM

  1. Leuke kleurtjes 🙂 ben benieuwd hoe ze je bevallen!

  2. Heel mooie lakjes, ik ben benieuwd naar de swatches!
    x

  3. Je hebt mooie lakjes gekocht. Ik ben erg benieuwd naar de swatches!

  4. De 130 joyful..vooromdat ik koraal looove en het zandstructuurtje lijkt me erg leuk 🙂

  5. Joyful ziet er mooi uit! Ben benieuwd naar de swatches!

  6. Mooie lakjes heb je gekocht! Die sandlakjes van P2 vind ik zó mooi 🙂

  7. Mooie aankoopjes! Ben benieuwd naar de swatches. 🙂

  8. Mooie lakjes, ik ben benieuwd naar die roze van p2!

  9. P2 Catch the Glow! Erg benieuwd naar 🙂 Benieuwd naar je swatches!

  10. Wauw, mooie lakjes! Ik ben benieuwd naar de swatches!

  11. Hihi, ik had precies hetzelfde met Chilly Breeze! Leuke lakjes allemaal. 🙂

  12. Erg mooi! Vind ze allemaal mooi voor swatches!

Geef een reactie

