KleanColor Duo Review

Al een hele tijd stonden twee KleanColor lakken braaf te wachten tot ze een plekje op mijn blog kregen. Eindelijk zijn ze hier dan, de eerste KleanColor lakken in mijn stash!
IMG_9604

Beide lakken kocht ik bij The Make Up Spot, maar daar zijn ze inmiddels niet meer te koop. De KleanColor lakken bevatten een flinke 15 ml. Ik begin met KleanColor 260 Sensual Lagoon.

Deze matte lak is teal/groen van kleur en heeft een bijpassend mat dopje. Het kwastje is van normaal formaat en de lak ruikt erg sterk, niet heel lekker..
IMG_9566De nagellak heeft twee lagen nodig om volledig te dekken. Ik moest erop letten vrij gelijkmatig te lakken, anders krijg je strepen te zien. Eenmaal opgedroogd heeft de lak een prachtig mat effect!
IMG_9574Ik ben blij met deze beauty! Na een dag of twee dragen komt er iets meer een glans over de lak, dit zie je wel vaker bij matte lakken.

Dan over naar KleanColor 94 Holo Chrome. Ik heb even getwijfeld of dit wel echt de naam is, want als ik erop Google vind ik een andere lak. Ik denk dat er dus 2 lakken zijn met dezelfde naam. Deze lak heeft tealkleurige basis met enorm veel (holo) glitters.

Ik hoopte dat de lak op zichzelf wel zou dekken, maar na het openen van het flesje leek mij dit niet meer zo waarschijnlijk. De basislak is heel sheer. Het kwastje is hetzelfde als bij Sensual Lagoon. De foto’s doen de lak geen eer aan, in het echt glittert hij je tegemoet!

Eerst heb ik Holo Chrome over een witte lak aangebracht, zo kun je goed zien dat de lak ook wat kleur meegeeft. Linksonder zie je de witte basislaag, in het midden met één laag Holo Chrome en rechts twee lagen. Zonder witte lak eronder is hij ook wel dekkend te krijgen, maar daar zijn minimaal drie lagen voor nodig. Hij is meer bedoeld als topcoat denk ik!

Omdat de kleur van Holo Chrome zo mooi past bij Sensual Lagoon, besloot ik een laag Holo Chrome over mijn ringvinger aan te brengen.
IMG_9597De foto hierboven is terwijl de zon niet schijnt, zelfs dan is hij al mooi! Op de foto links hieronder zie je de lak in het zonlicht.

Ik vind beide lakken erg mooi en KleanColor is zeker geen duur merk gezien de hoeveelheid nagellak die je ervoor krijgt (15ml)! Helaas kan ik zo snel geen Nederlands verkooppunt voor Holo Chrome meer vinden. De matte Sensual Lagoon is nog wel verkrijgbaar! Bijvoorbeeld bij Dashica Beauty Shop voor €2,99 of bij Nailways voor €3,25. Wat vind jij van deze lakken? En heb je zelf KleanColor lakken in je stash?
IMG_9611

7 gedachtes over “KleanColor Duo Review

  1. Ik vind de kleuren echt heel mooi en het effect van deze twee lakjes ook! Mooie swatches.

  2. Vind m prachtig, die eerste zeg, wauw! Kleancolor heeft een heel apart geurtje, zou het meteen herkennen!

Geef een reactie

