WK Nail Art

Een beetje laat, maar hopelijk doen we nog lang mee! Ik heb het natuurlijk over het wereldkampioenschap voetbal! Oranje gelakte nagels mogen bij mij dan niet ontbreken.
IMG_9526a

Als basislaag gebruikte ik Essence 02 Hattrick! met daaroverheen een laag NYC 221 Spring Street. Dankzij de witte onderlaag is het echt een knaloranje kleur.
IMG_9515Ik begon met het maken van een voetbal op mijn duim. Dit was een klein drama. Oei, wat is een voetbal moeilijk om te maken! Uiteindelijk heb ik toch iets gefabriceerd wat hopelijk doet denken aan een voetbal!
IMG_9520Op mijn wijs-, middelvinger en pink maakte ik een schuine Nederlandse vlag. Ik begon met wit, omdat het moeilijker is om wit over rood of blauw heen te lakken dan andersom. Ik gebruikte hiervoor Essence 114 Fame Fatal, Essence 02 Hattrick! en Sally Hansen 250 Blue It.
IMG_9511De strepen maak je heel makkelijk door de kwast stil te houden en je  nagel mee te laten bewegen in de richting waarop je de streep wilt hebben.
IMG_9497

Op mijn ringvinger wilde ik eerst een leeuw maken. Drie leeuwen verder bedacht ik me. Nee, dit wordt hem niet. Ik heb er wel eentje op de foto gezet, die zie je hieronder.
Photo 19-06-14 20 57 53

Tja, ik vond het gewoon niet erg geslaagd. Dus besloot ik om een vrolijke stipjesboel van mijn ringvinger te maken! Ik begon met wit, vervolgens rood en blauw en uiteindelijk plaatste ik daar weer wat witte en rode stippen overheen.

En dit is dan mijn WK nail art! Zijn jouw nagels ook WK ready?
IMG_9531

22 gedachtes over “WK Nail Art

  1. Super leuk! Vooral die met al die stipjes vind ik heel leuk!

  2. Die voetbal is echt supergoed gelukt! Dat gras erbij is ook leuk.

  3. Je nail art is leuk geworden, en je voetbal is goed gelukt!

  4. Wauw wat mooi gedaan, die voetbal is super mooi geworden! Die leeuw vind ik toch nog best mooi geworden 🙂

  5. Ja die duim is echt geweldig. Wat ben je toch goed in freehand want de leeuw was ook echt mooi.

  6. Heel leuk gedaan zeg! Duimen voor morgen 😀

  7. Wauw, wat een ongelofelijk gave nail-art. Kun je echt heel mooi!!!

  8. Superleuk al deze wk nail arts!

    Xx julia
    creativenails4fun

  9. Pingback: Jaudith | World Cup Nails

Geef een reactie

