Suits Nail Art

Eerlijk is eerlijk, ik had niet verwacht dat ik nog series leuk zou gaan vinden na Breaking Bad. Aan deze fantastische serie heb ik al eens een nail art gewijd, maar inmiddels heb ik een nieuwe serie die ik met liefde volg.
IMG_9396a

De serie die op dit moment mijn aandacht heeft getrokken is Suits. Suits gaat over een advocatenkantoor genaamd Pearson Hardman. De serie is een heerlijk gelikte serie, met vreselijk mooie mannen en vrouwen en een goede dosis drama, spanning en humor. Het leek mij leuk om voor deze serie een nail art te maken met natuurlijk suits, maar ook verwijzingen naar de stijlvolle dames.
Suits
Ik begon deze nail art, zoals wel vaker de laatste tijd, met Sally Hansens White Out. Voor de prachtige dames in de serie leek een mooie hoge pump mij wel gepast. Het is een Louboutin geworden! Daarnaast maakte ik op mijn duim een lipstick.

Voor de mannen, én de serie in het algemeen moesten er uiteraard pakken komen. Op mijn wijsvinger maakte ik een blouse. Daarbij zie je een stukje van mijn eigen nagel als halslijn. Mijn middelvinger is voorzien van een heus vlinderdasje.

IMG_9368

Omdat ik de girly items en de pakken iets meer bij elkaar wilde matchen koos ik ervoor om rhinestones als knoopjes te gebruiken.

Dan blijft alleen mijn pink nog over, daar kwam een stropdas. Deze lijkt een beetje veel op een gordijn.. maar de bedoeling was een stropdas 😉 .
IMG_9391
En dit is het totaalplaatje:
IMG_9386

Na de nail art een paar uur te hebben gedragen, vond ik hem toch nog wel erg wit. Ik ging op zoek naar rode glitters, zwarte glitters, een rode glitterlak, een zwarte glitterlak. Maar geen van allen had ik in mijn stash.
IMG_9395Toch miste ik iets waardoor ik uiteindelijk besloot om Essence 22 Black Dress and White Tie toe te voegen. De naam past er in elk geval goed bij!
IMG_9414En dat is de uiteindelijke nail art geworden! Wat is jouw favoriete  serie op dit moment? En ben jij bekend met Suits?
IMG_9415

Bron cast foto: USA Network

18 gedachtes over “Suits Nail Art

  1. Wat ziet deze nail art er goed uit! Je thema komt goed over.

  2. Wat leuk gemaakt zeg! Die pump is erg mooi en die glitters op het einde maken het helemaal af. Mooi!!

  3. Wat ontzettend netjes! Leuk ook om te zien hoe er steeds iets bij komt..

  4. Wat prachtig gedaan zeg! Ik wou dat ik hier zoveel talent voor had!

  5. Echt super leuk gedaan zeg! Het is ook een super serie, verdiend ook een leuke nail art 😀

Geef een reactie

