Laser Nail Art

Striping tape vind ik een erg leuke manier om snel een leuke nail art te maken! Deze keer heb ik een soort laser patroon gemaakt met een gradient eronder. Kijk je mee?
IMG_9362a

Het is de afgelopen week akelig stil geweest op mijn blog en dit zal aankomende week denk ik ook nog zo blijven. Ik ben namelijk bezig met tentamens, spannend! Tussen het leren door maakte ik toch even tijd voor een nail art. Ik koos voor een striping tape nail art, omdat dit een relatief snelle nail art is om te maken.
IMG_9357Ik gebruikte de volgende lakken:
– Sally Hansen 801 White Out
– Rimmel 843 Midnight Skinny Dip
– Miss Sporty 133
– Hema Topcoat Matt

Ik begon met witte nagels, Sally Hansens White Out is hier ideaal voor (en verkrijgbaar bij Action!).
IMG_9330Vervolgens ben ik met Midnight Blue van Rimmel en een sponsje een gradient gaan maken. Ik plak mijn nagels daarbij af, zodat ik nog maar weinig hoef schoon te maken achteraf.

Na wat schoonmaken rondom mijn nagelriemen en het toevoegen van een topcoat krijg je onderstaand resultaat. Ik heb hier een topcoat overheen gedaan omdat ik vind dat de gradient dan iets mooier in elkaar overloopt. Voordat ik verder ga met striping tape laat ik dit minstens een uur drogen. Het risico is anders aanwezig dat je met de striping tape de lak er aftrekt. Dus heel goed laten drogen!
IMG_9340

En dan de striping tape! Om de striping tape eraf te halen gebruik ik altijd een pincet. Ik houd een papiertje of iets dergelijks bij de hand waar ik de stukjes striping tape met het pincet op kan plakken na gebruik. Na het aanbrengen van de striping tape breng ik er zwarte lak over aan. Ik ben opeens helemaal in een zwarte nagellak mood! Direct na het lakken trek ik de tape er weer af met het pincet.

Soms vind ik het leuk om op iedere nagel een ander patroon van de striping tape te doen, maar deze keer koos ik voor hetzelfde ‘patroon’.
IMG_9353Tijd voor een topcoat! Ik koos voor een matte topcoat van Hema. En dit is het resultaat:
IMG_9359Dat was een fijne afwisseling tussen het studeren door ;). Wat vind jij van deze nail art?IMG_9362

12 gedachtes over “Laser Nail Art

  1. Leuke gedaan, die gradient is erg mooi! Succes nog met je tentamens!

  2. Met matte top coat is hij helemaal gaaf!
    Succes met je tentamens. 🙂

  3. Gaaf! Die gradient geeft t echt wat extra’s!

Geef een reactie

