Swatch: Coral Italian Miracle

Een tijd geleden kocht ik een gouden glitterlak van het merk Coral, te koop bij de Wibra. Ik was vrij sceptisch van tevoren, maar die lak was behoorlijk goed! Toen ik in de folder van de Wibra de Milano collectie van Coral zag, moest ik er eentje proberen!
IMG_9237

In de Milano collectie zat onder andere ook een lichtblauwe, lichtroze en roze variant. Ik koos voor deze kleur die richting teal/turquoise gaat. De nagellak zit vol met glitters in verschillende maten en kleuren. De grote rode en kleine donkerblauwe glitters vallen het meest op.

Het flesje van de nagellak is niet veel bijzonders. De hoeveelheid stickers zien er een beetje goedkoop uit, maar hey dat is ‘ie ook! De nagellak bevat 11 ml. Het kwastje is recht, een echt standaard kwastje. Niets mis mee op zich, maar er zijn fijnere kwastjes. Ik was erg hoopvol, maar bij de eerste laag was dat meteen weg. De lak was enorm sheer, zou dit ooit gaan dekken? Met een tweede laag zag het eruit zoals hieronder.
IMG_9241
Dat sheer effect is juist wel weer leuk, omdat je de glitters van de andere lagen erdoorheen ziet. De substantie van de lak is een beetje jelly, meestal vind ik dat niet fijn maar deze lak droogt erg snel! Na nog twee lagen (vier dus!) dekte de lak pas echt volledig. Met drie zou het ook kunnen, als je de glitters een beetje strategisch plaatst πŸ˜‰ .
IMG_9246
Uiteindelijk vind ik het wel echt een toffe lak. Mijn eindoordeel is dan ook wat twijfelachtig. Normaal is drie lagen nagellak echt mijn absolute max, maar omdat deze zo snel droog was kon ik snel door lakken.
IMG_9252
Oeh hij is toch wel erg leuk hΓ¨? De tijd zal het leren of ik hem vaker ga gebruiken.. Je kunt hem natuurlijk ook over een andere basiskleur lakken, maar het gelaagde effect van de glitters is dan wel minder. De Coral nagellak Italian Miracle uit de Milano collectie is verkrijgbaar bij Wibra voor €1,29. De lak heeft dus vier lagen nodig, maar daar staat een snelle droogtijd tegenover. Wat vind jij, is hij vier laagjes waard?
IMG_9257

15 gedachtes over “Swatch: Coral Italian Miracle

  1. Ik vind het turquoise kleurtje heel gaaf, maar die rode glitters steken een beetje af bij die kleur…

  2. Ik heb die ook, en de lichtblauwe. Ik vind hem er tof uit zien. Ik heb geen spijt dat ik ze gekocht heb πŸ™‚

  3. Ik heb ‘m ook en vind ‘m prachtig! Ik draag ‘m zelf wel met een lak eronder. Vind de dekking echt slecht. Maar hij is leuk!

  4. Hij is wel erg bijzonder! Ik zou hem denk ik over een donkergroene lak aanbrengen, en de glitters goed verdelen πŸ˜‰ Want vier laagjes is wel erg veel, maar dat hij snel droogt is dan wel weer een dikke plus!

Geef een reactie

