Summer Saran Wrap Nails

Wat een heerlijk weer is het toch de laatste paar dagen! Daar horen zomerse nagels bij. Ik ging aan de slag met huishoudfolie..
IMG_9212

Ik begon deze nail art met witte nagels. Ik gebruikte hiervoor White Out van Sally Hansen. Deze nagellak is verkrijgbaar bij de Action voor €0,99! Ik had drie dunne lagen nodig om de lak dekkend te krijgen.

IMG_9174Dit is de tweede keer dat ik een saran wrap nail art doe. De eerste keer kun je hier terugvinden. Voor over deze witte lak zocht ik vijf zomerse kleurtjes uit. Van links naar rechts: Essence 137 Wanna Be Your Sunshine, Star Gazer 104, MAX Coral Red, NYC 247 Prince Street en Rimmel 843 Midnight Skinny Dip.
IMG_9225
Het ideale aan saran wrap (huishoudfolie/vershoudfolie) nail arts is dat je totaal niet netjes hoeft te werken! Ook is dit een goede manier om minder fijne lakken toch te gebruiken. Zo is de lak van NYC erg stroperig geworden, maar voor een saran wrap nail art leent hij zich prima!
Hoe gaat dit nu in zijn werk? De witte laag laat ik goed drogen. Daarna lak ik een kleur naar keuze eroverheen, pak ik een propje huishoudfolie en dip ik de bovenste kleur er als het ware weer een beetje af. Je krijgt dan een soort marmer/crackle effect.

Dit doe je vervolgens bij alle nagels! Er is dan (bij mij in ieder geval) wel een kleine clean up nodig. Ik dip een kwastje in nagellak remover en maak hier mijn nagelriemen en vingers mee schoon. Vervolgens een topcoat eroverheen en je krijgt dit resultaat:
IMG_9209

Lekker zomers toch? Het is zeker geen moeilijke nail art, maar ik vind het resultaat erg leuk! Wat vind jij ervan?
IMG_9211

10 gedachtes over “Summer Saran Wrap Nails

  1. Erg leuk en vrolijk! Ik zou er zelf denk ik nog een glittercoat overheen doen hihi 😉

  2. Jeetje wat ziet het er gaaf uit en zo makkelijk te maken!

Geef een reactie

