Mercedes-Benz Nail Polish

Tijd om de pareltjes uit mijn nagellak collectie te laten zien. Een automerk dat nagellak maakt, veel beter wordt het niet voor mij. Deze Mercedes lakken en ik zijn dan ook de perfecte match samen. Het was even zoeken, maar ik heb inmiddels in mijn bezit!
IMG_8871De drie Mercedes lakken zitten gezellig samen in een doosje. De lakken hebben dezelfde kleur als echte lakkleuren van  Mercedes-Benz. Hoe vet is dat?! Ik vind het in ieder geval enorm gaaf!
IMG_8860Ik was meteen erg nieuwsgierig naar Monolith Grey. Deze zilvergrijze kleur heeft namelijk minuscule bronzen glitters door de lak zitten, wat voor effect zou dat hebben?

In het flesje lijkt de lak zelfs een soort groene waas te hebben. De kwastjes zijn recht afgesneden en doen prima hun werk.
IMG_8873Monolith Grey dekt in twee lagen. Hij lakt wel wat streperig, maar eenmaal opgedroogd vind ik dat niet storend. Wat heeft hij een mooie warme gloed zo!

IMG_8896
De volgende lak is een mooie helderblauwe kleur, genaamd South Seas Blue.

South Seas Blue dekt ook prima in twee lagen. Ook deze lak dekt een beetje streperig, maar dat vergeef ik hem snel. Wat een mooie kleur is dit!

IMG_8934
En de derde lak is Jupiter Red. Ik vind de drie kleuren helemaal bij Mercedes passen en ook de kwaliteit is Mercedes waardig!

Van Jupiter Red draag ik ook twee lagen. In het echt dekt dit prima, maar op de foto’s zie je mijn tips nog een beetje doorschijnen. Dat heb ik trouwens al heel snel dat je mijn tips door nagellak heen ziet.. Een derde laagje zou dit helemaal oplossen. Ik vind dit echt een perfecte Mercedes kleur. Wat is rood toch een geweldige kleur voor nagellak én auto’s!

IMG_9163Oh wat ben ik blij met dit prachtige trio! Waren er maar meer automerken die dit deden, te leuk! Welke van de kleuren is jouw favoriet?
drie

11 gedachtes over “Mercedes-Benz Nail Polish

  1. Wat gaaf dat Mercedes ook nagellakken heeft! Ik vind South Seas Blue er mooi 🙂

  2. Wat gaaf! Ik wist niet dat automerken dit uberhaupt deden!

  3. Wat een gave kleuren! Vooral die blauwe vind ik prachtig 🙂

  4. Zo gaaf! Ik denk dat ik de blauwe het mooist vind.

  5. Vind die laatste twee echt prachtig! Gaaf m zulke lakken in je bezit te hebben 🙂

Geef een reactie

