Swatch: P2 Volume Gloss 060 Happy Bride

Wat een hoop Duitse lakjes opeens op mijn blog! Je zou bijna denken dat ik in Duitsland heb geshopt ;). Naast textuurlakken van Rival de Loop en P2 nam ik ook een creamy lak mee van P2. Na veel te hebben gezien en gelezen over P2, was ik erg benieuwd naar de kwaliteit.

IMG_8636

Happy Bride is een lieflijk koraalroze lakje, uit de Volume Gloss lijn van P2. Deze nagellak zou een gel look moeten hebben. P2 heeft erg vriendelijke nagellak prijzen, zo jammer dat dit niet in Nederland te koop is! Ik kan al wel verklappen dat ik baal dat ik slechts één creamy lak heb meegenomen..

Belangrijk bij een nagellak is voor mij dat hij goed dekt, makkelijk lakt en niet een eeuwigdurende droogtijd nodig heeft. Hoe makkelijk een nagellak lakt heeft te maken met de substantie, maar ook zeker met de kwast. Een plat, breed en licht afgerond kwastje vind ik meestal het fijnst. Laat dat nou helemaal het kwastje van deze P2 lak zijn! Hij is fijn!
IMG_8639Ik had twee lagen van 060 Happy Bride nodig om de nagellak dekkend te krijgen. Op de foto’s is het niet erg goed zichtbaar, maar de nagellak heeft een prachtige glossy finish. De droogtijd is prima en het kleurtje vind ik zo cute!

Oh, wat ben ik blij met dit lakje! Ik kocht hem bij DM voor €1,95! Echt balen dat ik niet meer uit deze collectie heb gekocht! Vind jij dit ook zo’n leuke kleur?
IMG_8653

8 gedachtes over “Swatch: P2 Volume Gloss 060 Happy Bride

  1. kleurtje naar mn hart. De finish is ook prachtig.

  2. Dit kleurtje doet mijn hart sneller kloppen, wat een beauty!

Geef een reactie

