Koningsdag Nail Art

Ja, ik was het bijna vergeten. Koningsdag is al bijna! ..En ik ga vast nog heel vaak Koninginnedag zeggen. In korte tijd heb ik een nail art gemaakt om toch ook Koningsdag op mijn nagels te vieren!
koningsdag

Het is niet mijn beste nail art ooit, maar in weinig tijd wilde ik toch iets leuks maken. Ik besloot om -uiteraard- oranje te gebruiken met een beetje goud, een vlag en een kroontje.
IMG_8849Ik gebruikte hiervoor gouden hexagons, een witte nagellak van Hema (809). Mijn nieuwe aanwinst: de oranje structuurlak van Rival de Loop genaamd 01 Sunrise Star, waarvan je de paarse variant pas voorbij zag komen. Tot slot gebruikte ik nog Coral Nevada (504).

Op mijn duim maakte ik een kroontje, afgemaakt met een hexagon.

Mijn ringvinger is versierd met de Nederlandse vlag. Ik wilde wat extra dimensie toevoegen met schaduw.. maar dat vind ik niet zo’n succes geworden. Op mijn overige nagels heb ik half de structuurlak van Rival de Loop gebruikt en voor de andere helft Coral Nevada.

En zo ziet dat er in zijn geheel uit op mijn nagels! Lekker feestelijk toch? Fijne Koningsdag!!
IMG_8834

17 gedachtes over “Koningsdag Nail Art

  1. Wat leuk gedaan! Ik vind het kroontje erg leuk en netjes.

  2. Mooi! De schaduw van de vlag vind ik van een afstandje heel goed gelukt hoor 🙂

  3. Heel leuk gedaan met name de kroon. En de vlag wappert er vrolijk op los in de denk beeldige wind.:)

  4. Echt heel gaaf. Vind de schaduw goed gelukt net of je vlag wappert. Kan mijn nailart niet aan tippen.

  5. Heel erg leuk gemaakt vooral dat kroontje is erg mooi!

  6. Wauw zo mooi, dat kroontje is echt goed gelukt!

  7. Wat heb je dat leuk gedaan! Ik vind het kroontje ook zo leuk op je duim.

Geef een reactie

