Swatch: Rival de Loop 02 Lavender Star

Bij drogisterij Rossmann in Duitsland liep ik tegen het merk Rival de Loop aan. Nooit van gehoord, maar er stond nagellak en hey, dan moet ik even kijken. Ik nam twee Colour Star Sand-Effekt lakken mee, want textuur lakken blijven nu eenmaal leuk! Ik nam een oranje mee, die je ongetwijfeld rond Koningsdag zult zien verschijnen. En een lavendelkleurige, die vandaag aan de beurt is.
PicMonkey Collage

Het lakje 02 Lavender Star heeft, je zou het niet verwachten, een lieflijk lavendel kleurtje. Dit schattige kleurtje in combinatie met het wat ruigere textuur effect leek mij super leuk!

Het flesje is simpel, maar de vorm maakt hem net even iets anders dan andere lakken. De nagellak bevat 8 ml, zoals bijvoorbeeld Essence Colour & Go lakken. Lavender Star komt uit de Colour Star collectie van Rival de Loop. Het kwastje is plat en recht en werkt prima.

IMG_8673
Met één laag dekt de nagellak eigenlijk al prima! Voor een mooier effect bracht ik toch een tweede laag aan. Het textuur effect is subtiel aanwezig, ik vind het mooi zo!

IMG_8664Ik vind hem erg leuk voor deze tijd van het jaar! Een schattig tintje met een leuk effect. Ik heb een kleine week met de lak rondgelopen en hij zit nog prima!
IMG_8682Lavender Star kocht ik bij Rossmann in Duitsland voor €1,99. Ik ben erg blij met het lakje, hij is van prima kwaliteit en de kleur vind ik erg leuk! Ik heb het internet afgestruind naar webshops waar deze lak te koop is, maar dit heb ik helaas niet kunnen vinden. Heb jij al eens een product van Rival de Loop gehad?
IMG_8677

14 gedachtes over “Swatch: Rival de Loop 02 Lavender Star

  1. Wat een super gaaf lakje! Jammer dat ‘ie alleen in Duitsland te koop is…

  2. Nog nooit van gehoord! Prachtige lak en prachtig flesje!

  3. Wat een schattige foto bovenaan ik vind het lakje erg gaaf!

  4. Als ik weer een keer bij Rossmann kom ga ik zeker naar deze lak op zoek!

  5. ik vind het een heel gaaf lakje! dekt ook heel mooi!

  6. Ik had zelf nog nooit van dit merk gehoord, maar ik vind dit lakje er heel erg mooi uitzien! Zowel de kleur als het sand effect vind ik super.

  7. Aaahw poes! 😀
    Wat een lieve kleur, echt lavendel! Ik mis alleen de glitters haha 😉

  8. Pingback: Jaudith | Koningsdag Nail Art

  9. Pingback: Jaudith | Swatch: P2 Volume Gloss 060 Happy Bride

Geef een reactie

