Bunny Nail Art

Vanochtend had ik opeens in de gaten dat het al vrijdag was.. Ik wil natuurlijk wel een nail art die past bij Pasen! Dus ik ging aan de slag met een nieuwe Sally Hansen lak van de Action. Ik maakte konijntjes, die erg makkelijk te maken zijn!

IMG_8761

Laatst zag ik op een aantal blogs dat Action Sally Hansen nagellak in het assortiment heeft, voor €0,99! Ik had niet eerder tijd om naar de Action te gaan en helaas lag er nu niet veel (meer). Ik nam wel Butterscotch mee, een prachtige mosterdgele lak van Sally Hansen.

De Sally Hansen lak heeft een erg prettig plat kwastje en dekt in twee lagen. Yes! Ik heb altijd problemen met gele tinten, maar deze dekt dus netjes in twee lagen. De dop heeft een rubber rand waardoor het dopje fijn in de hand ligt. De lak bevat maar liefst 14,7 ml en kost dus slechts €0,99 bij de Action.

Bij mijn vorige Pasen nail art waren paaseieren en een kuikentje te zien. Nu wilde ik iets anders.. Konijntjes! Ik maakte halve rondjes en voegde daar twee oren aan toe. Met een dottingtool maakte ik de ogen, om ze wat schattiger te maken voegde ik ook een wit stipje toe in het oog. Met roze maakte ik neusjes en een lijn in de oortjes.

De konijntjes piepen tevoorschijn vanuit verschillende hoeken. Mijn ringvinger wilde ik net even iets anders maken, dus daar staat een volledig konijntje op.

Het is zeker geen moeilijke nail art om te maken, maar ik vind hem wel schattig! IMG_8748

Wat draag jij dit weekend op je nagels? Fijn paasweekend!!


15 gedachtes over “Bunny Nail Art

  1. Super schattig!! Helemaal met die gele achtergrond

  2. Wat ontzettend leuk! Leuk ook dat de paashaasjes vanuit verschillende hoeken komen!

  3. Ah wat een schattige nail art! Heb je echt heel erg leuk gedaan!

  4. Wat leuk gedaan! Erg lief met die bunny op je ringvinger 🙂

  5. Ah deze is wel heel creatief & origineel gemaakt zeg! Echt heel cute 😀

Geef een reactie

