Swatch: P2 Sand Style Polish 010 Adorable

Regelmatig zie ik prachtige lakken van P2 voorbijkomen op blogs. Ik had nog nooit een nagellak van P2 gehad. Tot nu, want ik heb P2 nagellak gescoord! Een tripje naar Duitsland leverde een aantal P2 lakken op, waaronder Adorable.
IMG_8596

Toen de liquid sand trend net begon was ik er een beetje sceptisch over. Inmiddels heb ik al aardig wat textuurlakken in huis, ik vind het leuk! Adorable is een Sand Style Polish, zoals P2 dat noemt. Adorable heeft een lieflijk roze kleurtje en bevat grote zilveren glitters.

Het kwastje van de lak is vrij smal, maar lakken gaat prima. Ik heb twee lagen van 010 Adorable aangebracht. Op de verpakking staat vermeld dat je de lagen tussendoor goed moet laten drogen voor een optimaal sand effect, dat is inderdaad belangrijk!
IMG_8597

Ik zou zeggen: kijk zelf maar wat je ervan vindt..

Wauwie! Ik vind hem mooi!
IMG_8610Ik kan weinig negatiefs bedenken. Hij dekt prima, ziet er top uit, droogt vrij snel.. Alleen tja, hij is te koop in Duitsland. Maar mocht je bij DM in Duitsland komen, neem hem dan zeker mee! Voor €1,95 vind ik het echt een geweldig lakje! Heb jij ook P2 lakken?
IMG_8614

10 gedachtes over “Swatch: P2 Sand Style Polish 010 Adorable

  1. Wauw wat een lief kleurtje! Erg mooi en leuk voor de zomer 🙂
    Ik heb geen enkel lakje van P2, maar ik woon ook niet zo dicht tegen Duitsland aan..

  2. Oeh, heel mooi kleurtje! Ik krijg er een beetje een Disney gevoel bij hihi 🙂
    x

  3. Heb niks van P2 tot mijn schaamte! En dit lakje is echt te mooi! Hebbennnnn.

  4. Pingback: Jaudith | Swatch: P2 Volume Gloss 060 Happy Bride

  5. Pingback: Jaudith | Nagellak Shoplog DM

Geef een reactie

