Essence Cookies & Cream: Last Night A Cookie Saved My Life & Hand Balm

Toen ik de nieuwe Essence collectie Cookies & Cream tegenkwam bij Kruidvat was het moeilijk om een keus te maken. De nagellakken vond ik in het echt namelijk toch niet zo bijzonder dat ik ze allemaal wilde hebben. Ik koos voor Last Night A Cookie Saved My Life. De hand balm met ‘cookie’ geur nam ik ook mee!
IMG_8564

De lakken van de Cookies & Cream collectie zijn voorzien van een klein setje met schattige stickers. Dat vind ik wel een leuk detail! 03 Last Night A Cookie Saved My Life ziet eruit als een bruine nagellak met een lichte shimmer.

Toch best schattig die stickers!
IMG_8558Het kwastje bij Limited Editions van Essence is altijd wat dunner dan bij de Colour & Go lijn. Alsnog een prima kwastje waarmee goed te lakken valt. Wat het lakken iets moeilijker maakt, is de streperige finish van de nagellak.
IMG_8568

De nagellak ziet er dus ietwat streperig uit op de nagels. Persoonlijk vind ik dit niet zo’n punt, het valt niet enorm op. Last Night A Cookie Saved My Life dekt prima in twee lagen. Eenmaal op de nagels is er een soort parelmoerglans te zien, I like! Linksonder zie je de nagellak in daglicht, en rechtsonder meer in de schaduw.

Ik ben best blij dat ik dit lakje heb meegenomen! Toch net even wat anders dan andere bruine lakken en voor mij ideaal wanneer ik mijn nagels niet zo wil laten opvallen. Last Night A Cookie Saved My Life kost € 1,99. Ik nam ook de hand balm uit de Cookies & Cream collectie mee.

De hand balm zou een koekjesgeur moeten hebben, maar dat ruik ik niet zo. Het is meer een vanillegeur. Niet echt vies, maar ook niet geweldig lekker als je het mij vraagt. Ik nam de hand balm vooral mee, omdat hij geen vette laag zou achterlaten. En wat dat betreft vind ik het een fijne hand balm! Hij trekt lekker snel in en geeft inderdaad geen vette handen. De verpakking is ook nog eens erg schattig! De hand balm bevat 100 ml (best veel!) en kost €1,99.
IMG_8626

Dat waren de items die ik meenam uit de Cookies & Cream collectie! Heb jij al iets uit deze collectie? Of ga je nog iets scoren?
IMG_8579

7 gedachtes over “Essence Cookies & Cream: Last Night A Cookie Saved My Life & Hand Balm

  1. Mooie kleur lakje, ik zat ook na de lakjes te kijken maar had alleen die bolletjes highlighther gekocht 😛

  2. Die handbalm lijkt me erg fijn, die nagellakjes van de cookie & cream collectie vind ik dan weer iets minder. Is niet echt mijn kleur. Wel leuk dat er nagelstickertje bij zitten. 🙂

  3. Lijken me fijne producten, al sla ik het even over.

  4. Ik ben best wel enthousiast over de kleur van het lakje, het is een mooie basic.

  5. Oh ik vind dit echt een mooie kleur, lieve/zachte tint bruin! Ideaal als basis 🙂

  6. Mooie lak! Ik heb er niks van meegenomen, het zijn allemaal niet echt mijn kleurtjes 🙂

Geef een reactie

