Swatch: Wet ’n Wild Going Platinum

Nagellak kopen blijft vaak een gok. Soms zoek ik swatches op voordat ik een lak aanschaf, maar ook dat wil niet altijd zeggen dat ik nooit miskopen doe. De andere kant is dan weer dat er soms een pareltje tussen zit. Going Platinum van Wet ’n Wild kan wel eens zo’n pareltje zijn.

IMG_8467

Dit is de eerst nagellak van Wet ’n Wild die ik in mijn bezit heb. Going Platinum komt uit de collectie van Fergie (zangeres van The Black Eyed Peas). De naam Fergie staat dan ook voorop het flesje, rondom de dop en er is een sierlijke F bovenop het dopje te vinden. Mooi!

Going Platinum, nummer EA002, is een zilverkleur met minuscule gouden glitters. De nagellak heeft een hele dunne substantie, in het begin was dit even wennen. Je moet eigenlijk het kwastje een beetje uit laten lekken voordat je begint met lakken, anders zit er veel te veel lak aan. Het kwastje zelf is plat en breed, dit vind ik erg prettig!
IMG_8496Op de foto hieronder zie je de gouden glitters. Op je nagels vallen ze niet meteen op, maar ze zorgen wel voor een bijzondere zilveren kleur. Het is dankzij de gouden glitters niet zo kil als sommige andere zilveren lakken.
IMG_8547De nagellak dekte al vrijwel helemaal in één laag. Voor de mooiste dekking bracht ik toch een tweede laag aan. Wauw, I’m impressed!

De nagellak heeft echt een prachtige metallic glans, ik vind hem geweldig! Hij droogt vrij snel en ik ben onder de indruk van de houdbaarheid. Ik heb de nagellak een kleine week gedragen en hij heeft niet gechipt.

IMG_8479

Ik kocht Going Platinum van Wet ’n Wild bij The Make Up Spot voor € 3,50. De nagellak bevat 12,5 ml en ik vind hem top! Misschien ga ik nog meer lakken uit deze collectie bestellen, ben erg benieuwd naar de rest! Heb jij wel eens nagellak van Wet ’n Wild geprobeerd?
IMG_8491

7 gedachtes over “Swatch: Wet ’n Wild Going Platinum

  1. Wauw hij is echt mooi! Ik heb nog nooit een lakje van Wet ’n wild gehad maar het ziet er wel goed uit 🙂

  2. Wauw mooi lakje! Ik vind het kwastje er ook goed uit zien, en leuke prijs 😉

  3. Mooi lakje! Ik heb nog nooit een nagellakje van Wet ’n Wild geprobeerd, maar het klinkt veelbelovend 🙂

  4. Een week zonder chips, wat goed! Vind ‘m leuk!

Geef een reactie

