Pasen Nail Art

Ik ben wat aan de vroege kant misschien, maar ik had zin in een nail art voor Pasen. Bovendien liggen de paaseieren al weer volop in de winkels! Lekker zoete pastelkleurtjes en schattige motiefjes. Kijk je mee?

IMG_8456a

Ik begon deze nail art met twee lagen Essence 149 Hello Marshmallow. Een lekker lenteachtig lila kleurtje!
IMG_8398
Soms werk ik met nagellak en soms met acrylverf. Acrylverf heeft meestal mijn voorkeur en daar ging ik ook deze keer mee aan de slag. Omdat acrylverf dunner is dan nagellak, kan ik hier preciezer mee te werk gaan. Daarnaast droogt het veel sneller dan nagellak. Mijn plan was om paaseitjes op al mijn nagels te maken. Ik begon met het mengen van wat schattige pastelkleurtjes.
IMG_8401

Waar je even aan moet wennen als je werkt met acrylverf is hoe het eruitziet zonder topcoat. Het ziet er in het begin heel streperig uit, maar wacht maar tot de topcoat komt!
IMG_8400Ieder ei besloot ik net even anders te maken. Streepjes, stipjes en een strikje kwamen erbij kijken.
IMG_8406Dat ziet er misschien nog niet zo netjes uit, maar dan komt de topcoat!

Dat ziet er toch een stuk beter uit! Ik wilde op mijn duim eerst ook een paasei maken, maar ik had maar vier kleurtjes gemengd. Daarom besloot ik voor de afwisseling een kuikentje te maken! In de stijl zoals die laatst voorbij kwam op Jewel-Nails.nl. Ik vond vooral de drie sprietjes op het hoofd zo schattig! Dus dat heb ik bij mijn kuikentje ook gedaan.

En dat is dan mijn (eerste) Pasen nail art van dit jaar! Ik vind Pasen qua kleur altijd zo leuk. Ook in huis lekker wat gele en pastelkleurige spulletjes. Hier en daar een lammetje, zo schattig! En de paaseieren zijn ook een bijkomend voordeel ;). Heb jij je eerste paaseieren al gehad?

IMG_8456

25 gedachtes over “Pasen Nail Art

  1. Wat een lieve nailart, heel erg creatief gedaan! Je zal vast een hele vaste hand moeten hebben om deze nailart te maken. Fijne inspiratie πŸ™‚

  2. Ah ik vind je kuikentje echt zΓ³ cute! πŸ™‚ Heel leuk gedaan! Ik hou ook zo van die pastelkleuren tijdens de pasen.

  3. Super leuk. Wat een mooie kleurtjes heb je er ook voor gebruikt!

  4. Wauw! Wat een mooie nail art! Dat strikje β™₯ Oh en ik heb al zoveel paaseitjes op dat ik ze niet meer kan zien πŸ˜›

  5. Wat een schattige nail art! liefs inspiiredbylife

  6. Echt super schattig!!! zeker dat kuikentje.

    xxx

  7. wat leuk! Knap dat je zo goed in nail art bent πŸ™‚

  8. Wat een leuke nailart! Dat kuikentje is zo cute, πŸ˜‰

  9. Ahh, deze nail art is tΓ© cute voor woorden πŸ™‚ Wat een mooie zachte tinten heb je hiervoor gebruikt.

  10. Wat een mooie en schattige nail-art! Ik zou dit ook wel op mijn nagels willen al ben ik lang niet zo goed als jou haha..

  11. Zo leuk! Je eieren zijn perfect en het kuikentje is echt superschattig.

  12. Wat super leuk gedaan! En dat kuikentje…ahhww….<3

  13. Wauw, gorgeous! Zodra de topcoat eroverheen gaat, word het helemaal egaal. Prachtig! Knap dat je dit kan. Haaa, ik blijf het zeggen, maar echt amazing. Dat kuikentje is tooo kjoet!

  14. Heel leuk! En niks te vroeg, paaseitjes liggen er al n maand. Vind de kleurtjes zo lief.

  15. Wat een super schattige nailart heel leuk gedaan!

  16. Pingback: Jaudith | Bunny Nail Art

Geef een reactie

