Breaking Bad Nail Art

Nu ik bijna aan het eind ben van Breaking Bad, vond ik het hoog tijd om een nail art te maken ter ere van deze geweldige serie! Dus dat werd crystal meth namaken op mijn nagels. Kijk je mee?

IMG_8292

Mocht je Breaking Bad niet kennen, dan hier een hele korte introductie. Scheikundeleraar Walter White blijkt longkanker te hebben. Om voor zijn familie te kunnen zorgen als hij er niet meer is, besluit hij zijn leven om te gooien. Samen met een oud- leerling, Jesse Pinkman, gaat hij crystal meth maken en verkopen. Inmiddels heb ik nog één aflevering Breaking Bad te gaan. Ik kan niet wachten om hem te zien. Tegelijkertijd wil ik hem niet zien, want dan is Breaking Bad echt afgelopen.. Het zijn werkelijk briljante acteurs in de serie en ik heb genoten van iedere aflevering tot nu toe!

News_Breaking-Bad-5

Ik begon met twee lagen Grey-t To Be Here van Essence op al mijn nagels.

IMG_8240

Het logo van de serie zie je hieronder, daarbij zijn de scheikundige afkortingen ‘Br’ en ‘Ba’ in een vlak geplaatst. ‘Br’ is de afkorting voor broom en ‘Ba’ voor barium.

Breaking_Bad_Title_Sequence

Om dit op mijn nagel te krijgen begon ik met twee vierkante vlakken op mijn wijs- en middelvinger. Dit heb ik gemaakt met donkergroene acrylverf.

Vervolgens heb ik met witte acrylverf de afkortingen gemaakt. Eigenlijk wilde ik ook de cijfers zoals ze in het logo te zien zijn erin verwerken, maar dit vond ik toch iets te priegelig en niet mooi. Op de linkerfoto zie je de letters zonder topcoat en rechts met topcoat.

Op mijn ringvinger wilde ik de beroemde blauwe crystal meth uit de serie proberen te krijgen. Barry M Atlantic Road leek mij daar ideaal voor.  De felblauwe textuurlak doet een beetje denken aan de crystal meth die Jesse en Walter maken.

Op mijn pink heb ik een erlenmeyer gemaakt met daarin een blauw goedje. Zou het crystal meth zijn?

Op mijn duim maakte ik de roze teddybeer uit Breaking Bad. Deze half verbrande teddybeer vormt een terugkerend element in de serie. Ook deze maakte ik met acrylverf.

Toch apart, een nail art geïnspireerd op drugs en een verbrandde teddybeer ;). Wat vind jij van de nail art en ben jij ook zo fan van Breaking Bad?
IMG_8271

18 gedachtes over “Breaking Bad Nail Art

  1. Wauw! Wat een súper mooie nail art! Je letters zijn ook zó scherp! ❤

  2. Deze serie is echt super, leuke nail art heb je gemaakt! liefs inspiiredbylife

  3. Wauw die nailart is echt mooi geworden! Dat verbrande beertje is echt schattig 🙂 Ik kende die serie nog niet, lijkt me wel een leuke serie

  4. Te gek! Wat n techniek zit hierin. Vooral dat beertje.

  5. De serie is top!! Ik vind de nail art onwijs gaaf geworden 🙂

  6. echt super gedaan dit, heel erg knap en mooi!

  7. ohw ik vind dit echt een super mooie nail art!! ben net begonnen met Breaking bad volgen, super leuke serie!

  8. Heel originele nailart! Ik heb nog nooit een aflevering van Breaking Bad gezien, maar het lijkt me wel een fijne serie.

  9. Ik heb om eerlijk te zijn nog nooit Breaking Bad gezien, maar ik vind je nail art wel heel erg leuk!

  10. Pingback: Jaudith | Suits Nail Art

Geef een reactie

