Opel ADAM Nail Art

Er zijn heel wat hippe auto’s op de weg die voornamelijk vrouwen aanspreken. Denk aan de Mini, Fiat 500, VW Beetle etc. Eigenlijk vind ik die auto’s niet erg interessant, maar er is één uitzondering: de Opel Adam (of ADAM zoals Opel zelf schrijft, ik vind dat iets te schreeuwerig). Ik zat dan ook al lange tijd te denken hoe ik de Adam kon overbrengen op mijn nagels en dat heb ik nu gedaan!

IMG_8217a

 

Stiekem ben ik zelfs een beetje verliefd. De Opel Adam is zo’n gaaf karretje! Qua uiterlijk vind ik hem net wat minder zoet dan de Fiat 500 en dat is goed nieuws. Wat ik zo leuk vind aan de Opel Adam is dat je hem eindeloos kunt customizen. Vrijwel alles kun je personaliseren! Ik ben de grijze massa die je op de openbare weg ziet meer dan zat, dus neem gewoon een knalgele Opel Adam!

slam1

ADAM_int_03Ik kon niet anders dan beginnen met een gele basislak voor deze nail art. Met Catrice Earnie& Birdy heb ik niet de beste ervaring, dus kocht ik een nieuwe gele lak. Ik kocht Essence 137 Wanne Be Your Sunshine. Ook over deze lak ben ik niet echt te spreken. Voor een mooie dekking had ik drie lagen nodig en de droogtijd was aan de lange kant.

Ik ben begonnen bij mijn ringvinger, daar had ik een plekje gereserveerd voor het Opel logo. Het logo van Opel is uiteraard terug te zien op de neus en bips van de Adam. Ik maakte het logo met Essence 04 Super, Man!

Adam heeft naast het Opel logo ook een geheel eigen Adam logo. Die kreeg een plekje op mijn duim met een zwarte basis.


Zoals ik al zei kun je van alles aan de Opel Adam personaliseren. Zo kun je bijvoorbeeld je binnenspiegel een leuk kleurtje geven. Ook is er een soort ‘splash’ binnenspiegel verkrijgbaar. Dat ‘splashje’ kwam op mijn pink terecht.

Het interieur van de Opel Adam is ook volledig aan te passen aan je smaak. Je kunt het zo gek of zo gewoontjes houden als jij het zelf wilt. Zo is er bijvoorbeeld bekleding van de stoelen beschikbaar met gele lijnen erin, zoals te zien is op de foto. Deze bekleding heb ik nagemaakt op mijn wijsvinger. Het ging niet helemaal zo strak als ik wilde, maar het lijkt in ieder geval redelijk op de bekleding ;).

En dat resulteert dan in nagels die perfect matchen bij de Opel Adam! Wat vind jij van de auto en de nail art? En laat het vooral even weten als jij een goed dekkende gele nagellak kent!

Bron foto’s Opel Adam: Opel

14 gedachtes over “Opel ADAM Nail Art

  1. Super leuke nail art! Ook een mooie auto trouwens, is weer eens wat anders dan een saaie grijze auto haha 😀

  2. Leuke auto al zal ik niet snel een gele auto kopen. Mooie nailart trouwens, vooral die spash vind ik erg mooi. Hoe heb je die gemaakt?

  3. Wat ontzettend leuk. Vind het een mooie auto, al blijf ik geel afschuwelijk vinden haha!

  4. Erg leuk bedacht! Het logo van Opel is erg mooi geworden

  5. Gaaf! Mooi hoe je deze auto in Nail Art hebt verwerkt!

  6. Dat heb je leuk gedaan!! liefs inspiiredbylife

  7. Heel erg tof gedaan! Echt ik vind je nailart steeds nauwkeuriger en mooier worden!
    Toevallig zag ik afgelopen weekend de Opel Adam bij ons in de straat en ik stond echt even stil van; huh wat is dit voor auto? Dus ik ben even gaan kijken welk merk en type want ik vond hem wel erg apart 😉 Maar rij zelf ook Opel haha, ik vind hem wel erg tof en handig formaatje!

  8. jeetje wat gaaf gedaan, vooral de gele kleur vind ik erg mooi

Geef een reactie

