Swatch: Essence 173 Over The Rainbow

Met een sticker waar ‘I’m trendy’ op staat, valt Over The Rainbow op in het Essence schap. Dat stickertje was toch wel de trigger waarom ik deze lak uit het schap pakte. Eenmaal in mijn handen vond ik Over The Rainbow een erg bijzonder kleurtje, dus ging hij mee naar huis!
IMG_8095a

De kleur switcht tussen blauw en lavendel, afhankelijk van het licht. Ik vind het wel zo’n typisch kleurtje dat er prachtig uitziet in het flesje, maar hoe het op je nagels eruitziet is even afwachten.

Vinden jullie de kwastjes van Essence ook zo fijn? Ik vind ze echt precies goed. Ik zie zelf ook zelden uitstekende haartjes en dergelijke. Prima voor elkaar Essence!

IMG_8094

Essence Over The Rainbow dekt prima in twee lagen. Jammer genoeg heeft mijn camera het moeilijk met het mooie effect vastleggen. Op mijn foto’s lijkt de lak echt blauw, terwijl in werkelijkheid de lavendel glans veel mooier te zien is.
IMG_8105Ik ben zeker fan van dit lakje! Het subtiele kleurverschil tussen blauw en lavendel vind ik erg mooi. Extreem bijzonder is hij niet, maar het is gewoon een goede lak met een mooie tint!

IMG_8102
Hieronder twee foto’s ter vergelijking. De bovenste direct in het daglicht genomen, de tweede met indirect licht. Maar zoals ik al zei, in het echt is het effect mooier!
IMG_8110

IMG_8084De kwaliteit van Essence lakken is meestal goed en dat is ook bij deze lak het geval. Niets te klagen dus! Essence 173 Over The Rainbow is verkrijgbaar bij Kruidvat voor €1,69. Wat vind jij van Over The Rainbow?

IMG_8115

10 gedachtes over “Swatch: Essence 173 Over The Rainbow

  1. Dit kleurtje heb ik zelf ook en vind hem zo mooi!

  2. Een heel mooie kleur, leuk voor in de Lente !

  3. Jammer he, als de camera ‘m niet vast kan leggen zoals jij wilt, baal daar altijd zo van. Vind het een mooi lakje met een mooie shimmer!

Geef een reactie

