Swatch: Catrice C06 Glitters Are A Girl’s Best Friend

Ik dacht altijd dat dikke auto’s mijn beste vrienden waren.. Blijkbaar zijn het glitters 😉 . Catrice heeft deze nagellak in de nieuwe Luxury Lacquers collectie zitten. Dit is de enige lak van de Million Brilliance lakken die ik heb meegenomen, heb ik daar spijt van?
IMG_8136a

Glitters Are A Girl’s Best Friend heeft een mooie roze/paarse kleur met lekkere stukken glitters. Catrice geeft op het flesje aan dat de lak twee keer aangebracht moet worden. Nou, dat is wel erg optimistisch. Ik had zeker drie lagen nodig om de lak goed dekkend te krijgen. 

De nagellak heeft een vrij dikke substantie, waarschijnlijk door de hoeveelheid glitters. Maar ondanks de dikkere substantie lakt hij verder prima. Ook de droogtijd is goed en met het kwastje maak je mij ook blij! Alleen drie lagen.. Meh.

IMG_8133Vooral bij mijn tips moest ik de nagellak soort van deppend aanbrengen om voldoende dekking te krijgen. Eenmaal opgedroogd heeft de lak een mooie finish. De nagellak lijkt bijna een metallic lak te zijn.
IMG_8150Ik heb er een beetje gemengde gevoelens over. De foto’s vind ik best mooi en ook die metallic glans is prachtig. Toch ben ik niet helemaal verliefd. Misschien heeft dat te maken met het feit dat de lak een kleine ramp is om te verwijderen.
IMG_8148Hij is mooi, maar dat is het dan ook wel. Ik denk niet dat ik meer Million Brilliance lakken van de Luxury Lacquers collectie wil. Tenzij je nog leuke suggesties hebt? Catrice C06 Glitters Are A Girl’s Best Friend is verkrijgbaar bij Kruidvat voor €3,59. Tot en met 23 maart kun je nog twee Catrice lakken voor €5 kopen!  Wat vind jij van deze lak?
IMG_8155

11 gedachtes over “Swatch: Catrice C06 Glitters Are A Girl’s Best Friend

  1. Het is een mooi lakje, ik heb alleen de groene gekocht van de glitter serie, weet van me zelf dat ik ze toch dan nooit zal dragen vanwege de glitters

  2. Aan de ene kant lijkt hij metallic en op de andere foto lijkt hij mat, vind het een aparte lak maar ben er niet weg van.
    Trouwens de nieuwe peeloff-coat van Opi schijnt wel goed te werken voor glitters 😉

  3. Ik heb een beetje hetzelfde, vind ze mooi maar dat is het dan ook wel. Vind het wel een erg lief kleurtje!

  4. Ik heb deze lak laten staan. De kleur vind ik erg mooi maar de combinatie van die metallic-achtige lak met glitters vind ik niet helemaal geweldig. De naam van de lak daarentegen wel.

  5. Het kleurtje en de glitters vind ik heel erg leuk, maar de finish ben ik helaas niet zo heel erg enthousiast over.

  6. Wauw, mooie kleur! Het is alleen altijd zo’n ellende om glitters weer van je nagels af te krijgen, haha!
    Liefs, Ypie

Geef een reactie

