Paardenbloem Nail Art

Het is lente! Oh wat vind ik het heerlijk! Zonnestralen op mijn veel te bleke winterhuidje, dartelende lammetjes op de hei en vrolijke nail arts!
IMG_8017aIk had zin in een kleurtje dat mij doet denken aan de lente. Na wat zoeken in mijn stash koos ik voor Rimmel 500 Peppermint.

Ik vind dit een erg leuk kleurtje van Rimmel! Peppermint dekt prima met twee lagen. Wat een korte nageltjes hè? De nagel van mijn middelvinger was afgescheurd en ziet er ook nog een beetje vreemd uit. Als nail art wilde ik een paardenbloem maken en daarmee begon ik op mijn ringvinger.

IMG_8000Ik begon met een steeltje. Vervolgens maakte ik daar een aantal vruchtpluisjes aan (haha zo heet dat echt!). Op de overige nagels maakte ik wat vruchtpluisjes die door de lucht dwarrelen.
IMG_8014Op mijn duim maakte ik een soort close-up van de paardenbloem. Dit deed ik door vanuit een kern allemaal strepen te trekken en daar vervolgens kleine bolletjes op te maken.
IMG_8011Het is niet mijn meest geslaagde nail art ooit. Maar ik vond hem toch wel schattig! Ik hoop maar dat jullie er de paardenbloem in zien 😉 !
IMG_8010

19 gedachtes over “Paardenbloem Nail Art

  1. Echt supercute! Leuk ook dat je het niet op elke nagel hebt gedaan, maar alleen twee streepjes op de andere. Echt onwijs tof!

  2. Wat een leuke nail art! liefs inspiiredbylife

  3. Ik vind het heel leuk gedaan! Echt typisch lente 🙂

  4. Ik vind het erg leuk! (Hihi, vruchtpluisjes.)

  5. Ik vind hem erg leuk geworden! Leuk ook die rondvliegende pluisjes

  6. Wat heb je dat leuk gedaan! Ik vind het ook zo leuk staan dat je de vruchtpluisjes door hebt laten gaan op de andere nagels. Het basiskleurtje wat je gebruikt hebt is ook erg mooi.

  7. dat groene kleurtje is prachtig. Leuke nailart.

  8. Ziet er heel mooi uit en het basiskleurtje vind ik ook erg leuk!

  9. echt super leuk! ik ga het zeker zelf ook uitproberen.

    Jessica

Geef een reactie

