Pearly & Girly nail art

Al tijden lag er een schattig wiel met nail art pareltjes op mij te wachten. Ik heb de pareltjes een tijd geleden besteld via eBay en nu eindelijk eens gebruikt in een nail art. Ik laat je zien wat ik met de schattige pareltjes heb gedaan!
IMG_7949

Het schattige nail art wieltje met verschillende kleuren parels kocht ik op eBay, bij deze verkoper. Er zitten 12 kleuren pareltjes in en de pareltjes zijn 2mm groot.Voor zo’n wieltje betaal je $0,99. Dat komt neer op iets meer dan 70 eurocent. De kleuren worden willekeurig geleverd, dus je weet niet precies welke kleuren je krijgt. Maar hey, voor dat geld ga ik niet moeilijk doen!

Voor mijn nail art gebruikte ik de twee W7 lakken waarvan je de afgelopen dagen swatches voorbij zag komen. Baby Pink en Sheer Blue leken me zo schattig samen!

Uit het wieltje gebruikte ik roze en blauwe pareltjes. Ik begon met mijn nagels volledig gelakt in Baby Pink.
IMG_7111Misschien valt het je op dat er de laatste tijd weinig nail arts online zijn gekomen. Dit komt omdat een nagel aan mijn linkerhand is afgescheurd. Het liefst doe ik freehand nail arts en die worden lang niet zo mooi op mijn rechterhand! Gelukkig is een nail art als deze (met tape) goed te doen. Ik begon met mijn nagels volledig gelakt in Baby Pink.

Met schilderstape heb ik mijn nagels schuin afgeplakt en het blootliggende deel heb ik vervolgens met Sheer Blue gelakt. Het kan ook gewoon met plakband, maar plak dit eerst even op je hand. Anders plakt de plakband zo erg dat je misschien je nagellak eraf trekt. Na het drogen van de lak heb ik een langzaam drogende topcoat aangebracht. Met een dottingtool heb ik vervolgens de pareltjes een voor een in de topcoat gedrukt. Als je een dottingtool in het water dipt, dan plakt het pareltje heel makkelijk aan je dottingtool.

Ik heb ervoor gekozen om af te wisselen met roze en blauwe pareltjes. Om het af te maken heb ik er nog een sneldrogende topcoat overheen gedaan. Dan zitten de pareltjes echt goed vast. Wat is dit een super girly nail art geworden!!
IMG_7928

Wat vind jij van deze nail art met pareltjes?
IMG_7930

17 gedachtes over “Pearly & Girly nail art

  1. Wat een schattige combinatie deze twee kleurtjes! Doet me een beetje aan baby’s denken 😉

  2. Cute! Inderdaad, ik dacht meteen aan beschuit met muisjes en baby’s… Moet je ons niet iets vertellen?
    😉

  3. wat een schattige nail art heb je gemaakt! liefs inspiiredbylife

  4. Leuke nailart! Ik heb ook nog zo’n wiel liggen, ik ga dit eens namaken!

  5. Wat een super schattige nailart! Heel leuk gemaakt

  6. Super leuk gedaan! Doet mij wat denken aan beschuit met muisjes 😉

  7. Prachtig gedaan! Ik wou dat ik ook zo veel inspiratie had !

  8. Baby was ook t eerste waar ik aan dacht. Superleuk.

  9. Leuk met die pareltjes! Die roze en blauwe nagellak zijn ook schattig 😀

Geef een reactie

