Swatch: W7 19 Baby Pink

Ik was zo blij met het babyblauwe lakje van W7, dat ik meteen de babyroze lak wilde testen. Hij heet: Baby Pink. Lekker duidelijk toch?
IMG_7961

Ik moet in vervolg toch even wat beter kijken voordat ik een lakje meeneem. Laatst kocht ik al een Essence lak waarvan de dop met geen mogelijkheid open wilde en op de dop van deze W7 lak zit een kras.

Een lekker vol potje, met een heerlijk zachtroze kleurtje. Het kwastje is normaal van formaat en ligt lekker in de hand. De nagellak zelf is wat dik van substantie, dikker dan de babyblauwe lak die ik gister liet zien.
IMG_7830Helaas ben ik over deze nagellak iets minder tevreden dan over Sheer Blue. Waar Sheer Blue perfect dekt in twee lagen, heeft deze lak toch echt een derde laag nodig. Dit in combinatie met de wat dikkere substantie van de lak, maakt dat deze ook een stuk langer nodig heeft om op te drogen. Op onderstaande foto draag ik twee lagen van Baby Pink.
IMG_7898Zie je de strepen in de nagellak? Er zijn echt nog dikke strepen van mijn nagel zichtbaar door de lak heen. In het echt valt dit meer op dan op de foto. Een derde laag lost dit op.
IMG_7902
Met drie laagjes vind ik het toch een erg mooi kleurtje! (Aargh, let niet op het pluisje onderaan mijn ringvinger haha) Lekker girly! Maar de dekking en substantie hadden wat beter gekund. W7 nagellak is verkrijgbaar bij de Op=Op Voordeelshop voor €2,75 per stuk of €5 per twee! Vind jij hem leuk?

IMG_7911

18 gedachtes over “Swatch: W7 19 Baby Pink

  1. Lief kleurtje! Maar de dekking is wel erg jammer.. Ik heb hiervan een lakje van Rimmel, Ring a Ring o Roses die lijkt hierop en dekt prima!

  2. Lief kleurtje, jammer inderdaad van de 3 laagjes,

  3. Wat een mooie kleur, wel jammer dat je 3 lagen aan moet brengen. Liefs inspiiredbylife

  4. Wauwie dit is een leuk kleurtje! Wel jammer dat je 3 lagen nodig hebt. Ik ga je volgen op Bloglovin’!

  5. Weer een mooi kleurtje, jammer van de slechte dekking! Dat is voor mij meteen al een afknapper.

  6. De kleur is erg mooi! Hihi, ik moest echt zoeken naar dat pluisje.

  7. Mooi kleurtje! Jammer dat hij niet zo goed dekt.

  8. wat een zachte en goede draagbare kleur, mooie dekking ook

  9. Pingback: Jaudith | Pearly & Girly nail art

  10. wel een perfect baby roze kleurtje uiteindelijk!

Geef een reactie

