Swatch: W7 62 Sheer Blue

Ik heb zin in de lente! En zo kwam ik op het idee om een nagellakje te halen in een lekker pasteltintje. Dat past wat mij betreft helemaal bij de lente! Toen kwam ik uit bij Sheer Blue van W7.

IMG_78162

Over het algemeen hoor ik goede dingen over de lakken van W7. Normaal koop ik niet zo snel pasteltinten, omdat ik toch bang ben voor een slechte dekking. Voor zover ik weet is de dekking van W7 lakken vaak wel goed, dus ik nam twee lakken mee. Morgen zul je de andere swatch zien.

Het flesje doet denken aan de flesjes van OPI en bevat een flinke hoeveelheid nagellak, namelijk 15 ml. Ik vind Sheer Blue zo’n lief babyblauw kleurtje. Het kwastje van de W7 lak is van een normale grootte. Toen ik net begon met mijn blog swatchte ik een drietal lakken van W7 voor je, dat artikel kun je hier terugvinden.
IMG_7820De nagellak lakt wat streperig, maar zodra de lak opdroogt trekt dit weg. Ik had twee lagen nodig om de lak dekkend te krijgen. Dat viel mij reuze mee!

IMG_7835

Ik vind het echt een hele mooie dekking voor twee lagen. Het kleurtje is helemaal zoals ik mij had voorgesteld. Dit is mijn eerste creamy lak van W7 en ik ben erg onder de indruk! Het streperige lakken is een klein minpuntje, maar gelukkig zie je daar niets van terug.
IMG_7839Ik ben er blij mee!! De nagellak van W7 kun je kopen bij de Op = Op Voordeelshop voor €2,75 per stuk. Als je er twee koopt betaal je €5! Wat draag jij graag voor kleur op je nagels in het voorjaar?
IMG_7846

11 gedachtes over “Swatch: W7 62 Sheer Blue

  1. Onwijs leuk kleurtje voor als het lekkere weer er weer aankomt! X

  2. Wat een lief lakje, deze ga ik zeker even in de winkel bekijken binnenkort!

  3. oh my wat een gaaf kleurtje! *zet op wishlist*

  4. Pingback: Jaudith | Swatch: W7 19 Baby Pink

  5. Pingback: Jaudith | Pearly & Girly nail art

  6. Pingback: Jaudith | Inspired By A Band: Racoon

Geef een reactie

