Swatch: Catrice 06 Call Me Princess (Crushed Crystals)

De kans is groot dat je deze nagellak al voorbij hebt zien komen bij andere blogs. Of nog beter, misschien heb jij hem zelf al wel! Call Me Princess, het pareltje uit de Crushed Crystals collectie van Catrice.
IMG_7770a

Ik vind het toch jammer dat de Crushed Crystals lakken duurder zijn dan de gewone Catrice lakken. Daarom ging ik in eerste instantie alleen voor de nieuwe Essence collectie, maar Call Me Princess is zó’n mooie kleur! Die mag niet ontbreken in mijn stash!

De nagellak is lekker roze en bevat veel goud, een prachtige combinatie! Het kwastje is lekker breed, ik vind dat erg fijn werken.

Call Me Princess had twee lagen nodig om te denken. Soms zie ik nog een klein beetje mijn tips er doorheen, maar drie lagen zou het helemaal perfect dekken. Mijn camera kreeg de lak alleen niet waardig op de foto, in het echt is hij nog zoveel mooier!
IMG_7805

Verwacht geen liquid sand lak. Op de nagellak staat wel dat hij het liquid sand effect heeft, maar in het echt is dit heel minimaal. Eigenlijk maakt mij dat helemaal niets uit, hij is zo mooi qua kleur!
IMG_7796

Zoals ik al zei zijn de foto’s niet zo mooi als de nagellak daadwerkelijk is. In het echt zie ik continu een prachtige gouden glans over mijn nagels, I love it! Zelfs mijn vriend was onder de indruk van een foto die ik appte, en dat gebeurt niet vaak 😉 .IMG_7803Catrice 06 Call Me Princess uit de Crushed Crystals collectie is verkrijgbaar voor €3,39 bij Kruidvat. Ik vind hem die prijs meer dan waard.  Hij is zo pretty!! Heb jij hem al?

IMG_7795

14 gedachtes over “Swatch: Catrice 06 Call Me Princess (Crushed Crystals)

  1. Ja ik vind dit ook echt een mooie kleur! Ik denk de mooiste van de collectie van Catrice. En inderdaad jammer dat ze zoveel duurder zijn geworden.. als ze nou 1/3e minder nagellak in het potje doen dan de prijs behouden vind ik het ook niet erg 😉

  2. Het is een super mooie kleur! draag deze nu ook

  3. Zo mooi! Bij mij gaat ‘ie echter na een dag of twee midden op m’n nagel chippen! Ligt dat aan mijn base coat of heb jij daar ook last van?

    • Ik draag hem nu een dag en tot nu toe zit hij nog prima. Ik houd je wel even op de hoogte hoe het de komende dagen gaat!

      • Ik heb hem nu drie dagen op gehad, maar hij bleef heel mooi! Bij een paar nagels een heel klein beetje tipwear, maar chippen deed hij niet. Ik gebruik zelf de Essence Hardening Nail Base als basecoat. 🙂

      • Oké thanks voor je update! Ik gebruik altijd Trind Nail Repair als base coat en ik heb er nog nooit last gehad.. Morgen maar even met een andere base coat proberen!

  4. Ik heb hem ook.. Ik moet oppassen dat ik niet alleen nog maar deze lak ga dragen.. Hij is echt pretty!!

  5. Wat een geweldige kleur lak is het toch ook, texture is ook net goed vind ik, deze staat op mijn birthday wishlist haha

  6. Hij is prachtig! Ik heb hem vandaag ook meegenomen en kan niet wachten tot ik hem ga gebruiken.

  7. Stond er vrijdag mee in mn hand. Toch weer teruggezet…. Zonde want hij ziet er bij jou schitterend uit!

Geef een reactie

