Swatch: Essence 182 Hello Rosy

Toen ik de nieuwe Essence collectie een tijdje geleden zag liggen bij Kruidvat, nam ik alleen een aantal Effect Nail Polishes mee. Ik keek expres nog niet teveel naar de Colour & Go collectie, want dat werd echt te veel nagellak in één keer. Na wat swatches te hebben gezien gunde ik mijzelf toch Hello Rosy!
IMG_7735a

Ik heb inmiddels alle studiepunten van het afgelopen halfjaar binnen! En ik vier dat natuurlijk met nagellak. Hello Rosy is een lak met sparkle sand effect, dat je misschien beter kent onder de naam liquid sand of ook wel textuur nagellak.


Hello Rosy heeft een (oud) roze basis met daarin knalroze glitters, Ik vind hem zelf erg fijn lakken door het brede kwastje van Essence. Ik vind het trouwens ook altijd erg leuk dat de dop van de Colour & Go lakken matcht bij de kleur van het lakje!

De nagellak dekt prima in twee lagen. Je moet hem goed laten drogen voordat het textuur effect komt. Ik vind hem leuk!
IMG_7744

Zie je de mooie knalroze glitters?IMG_7746

Wat een fijne textuur! Ik vind het effect iets minder heftig dan bij bijvoorbeeld textuur lakken van Barry M, maar toch is het mooi aanwezig. Hello Rosy is verkrijgbaar bij Kruidvat voor het fijne bedrag van €1,69!
IMG_7757

18 gedachtes over “Swatch: Essence 182 Hello Rosy

  1. Deze vind ik zo enorm mooi! Het is het enige ‘normale’ lakje dat ik meenam uit de nieuwe collectie!

  2. mooi lakje! mooie foto’s!! ik vind nagels op de foto zetten maar lastig!

  3. Wow, I like! Als ik mezelf ook weer een nieuwe lakje gun, dan zou het zomaar deze kunnen worden..

  4. Wat een prachtige kleur én effect! Hebben, hebben, hebben 😉

Geef een reactie

