Swatch: Essence 22 Black Dress And White Tie

Al lange tijd stond de L’Oréal Confetti topcoat op mijn verlanglijstje. Dat is de topcoat met zwarte en witte hexagon glitters. Inmiddels is de Confetti topcoat van mijn verlanglijst verdwenen, want Essence heeft zo’n lak uitgebracht!
IMG_7520A

Essence noemt 22 Black Dress And White Tie ook wel de 101 Dalmations lak. Gos, ik zie dan meteen allemaal kleine Dalmatiër pups voor me!

De nagellak zit vol met witte en zwarte hexagons in twee formaten, groot en klein. Daarnaast zit de topcoat bomvol glitters!


Wat ik erg fijn vind is dat de glitters en hexagons zich heel goed verdelen over je nagels. Je hoeft zelf geen moeite te doen om de topcoat gelijk te verdelen. Ik heb de topcoat getest over een rode en een roze nagellak.
IMG_7554Over deze rode Essence Heart Explosion  draag ik twee lagen van Black Dress And White Ties.
IMG_7552Op onderstaande foto draag ik één laag van Black Dress And White Ties over een knalroze lak.
IMG_7701En vervolgens twee lagen!
IMG_7713Bij een close-up zie je pas echt hoeveel glitters er in de lak zitten! Wauwie!
IMG_7705

Ik ben helemaal fan van deze topcoat! De L’Oréal Confetti lak laat ik lekker liggen! Een heerlijke topcoat die elke nagellak omtovert tot een feestje op je nagels. Black Dress And White Tie koop je bij Kruidvat voor €1,89! Vind jij hem ook zo leuk?
IMG_7724

17 gedachtes over “Swatch: Essence 22 Black Dress And White Tie

  1. Ik vind ze er leuk uitzien! Liefs inspiiredbylife

  2. Wat een leuk lakje! Zelf heb ik die van L’Oreal, daar zitten volgens mij net iets minder kleine glitters in, maar ze lijken behoorlijk op elkaar!

  3. Adorable blog you have here, do you want to follow each other? if you decided to follow me on BLOGLOVIN please let me know so I can follow you back xoxo

    http://www.love-joice.com

  4. Ah ja hier was ik benieuwd naar! Hij is erg mooi en wat een glitters 😉

  5. het lakje op zich een dikke nay, lekker vooroordeel. Op de roze lak vind ik m stiekem best leuk.

  6. Gorgeous, vooral de grove glitters erin.. lovely. Je kan echt goed lakken joh, sta echt elke keer weer versteld.

  7. Oeh, over roze vind ik ‘m net iets leuker. Vrolijkt wel op!

  8. erg mooi, ik vind hem op de roze lak leuker dan op de rode xx

  9. Mooie topcoat, ik heb zelf die L’Oréal Confetti lak en als ik het zo met jouw foto’s vergelijk dan lijken beide lakjes erg veel op elkaar! 😀

  10. Pingback: Jaudith | Essence Nieuwe Collectie Effect Nail Polishes & Special Effect Toppers

  11. Pingback: Jaudith | Suits Nail Art

Geef een reactie

