Liebster Award 1,2, 3 & 4

Wat ben ik hier laat mee. De afgelopen paar weken ben ik een aantal keer genomineerd voor de Liebster Award en steeds vergeet ik om er iets mee te doen. Maar nu ga ik het echt doen hoor!
liebster-awardw960h576crop1

Eerst een korte intro van de Liebster Award. Dit is een soort virtuele award waarbij je vragen stelt aan iemand met een blog die minder dan 200 volgers heeft. In korte tijd ben ik hier vier keer voor genomineerd, vandaar dat ik vier vragenlijsten beantwoord. De bedoeling is eigenlijk dat ik vervolgens 10/11 bloggers nomineer en ze vragen stel. Nou hier liep ik dus op vast. Ik lees zoveel leuke blogs dat ik maar bleef piekeren over die lijst. Daarom laat ik het voor deze keer bij het beantwoorden van de vragen!

IMG_7447

Nominatie #1 van: Amesingx
1. Hoe kwam je erop om te gaan bloggen?
Dat kwam eigenlijk door meerdere dingen tegelijk. Ik wilde graag meer gaan schrijven, dat is denk ik de belangrijkste reden. Daarnaast wilde ik dolgraag schrijven over auto’s, hoewel dat nu meer naar de achtergrond geschoven is. Tot slot wilde ik mijn liefde voor nagellak delen met anderen!
2. Maak je ook filmpjes op Youtube?
Daar kan ik heel kort over zijn: nee.
3. Lifestyle, fashion of beauty? (Wat is je voorkeur)
Dan ga ik voor beauty. Want nagellak valt toch onder beauty? 😉
4. Wie is je stijlicoon?
Ik zou graag met een heel tof of verrassend antwoord komen, maar helaas. Ik heb geen stijlicoon!

IMG_0386
5. Wie is je favoriete blogger?
Ik heb niet één favoriet moet ik zeggen. Ik vind verschillende blogs erg leuk om te volgen. Zowel over make up als nagellak!
6. Hoe zou je jou kledingstijl omschrijven?
Ik heb geen flauw idee! Ik hou me niet zo bezig met ‘stijlen’. Casual? Denk ik?
7. Rokjes of broeken?
Broeken all the way!
8. Wat zou je nog graag in je leven willen bereiken?
Best wel een beladen vraag. Ik zou graag ‘iets’ willen met auto’s. Lekker vaag. Het liefst zou ik  op een communicatie- of marketingafdeling van een mooi auto- of interieurmerk willen werken. Waarom? Omdat het zo leuk is om iets te doen waar je echt een passie voor hebt!
9. Waar haal je je inspiratie vandaan voor je blog?
Overal! Ik post vooral over nagellak en nail arts, dit heeft veel te maken met de collecties die merken uitbrengen. Maar soms zie ik ook een print ergens op en dan denk ik: dat kan mooi op mijn nagels!
10. Omschrijf jezelf in één woord?
Uniek

IMG_4094

Nominatie #2 van: Once Upon A Blog
1. Wat is je favoriete beautyproduct?
Nagellak!
2. Wat is het laatste dat je hebt gekocht?
Make-up remover en wattenschijfjes
3. Wat is je favoriete gerecht?
Lasagne
4. Als je voor een tijdschrift zou mogen werken, voor welk tijdschrift zou dit dan zijn en waarom?
CARROS, omdat dit echt een prachtig tijdschrift is over auto’s. Beter kan het niet!
5. Kun je jezelf in 5 woorden omschrijven?
Dan pak ik dat ene woord uit de vorige lijst: uniek!
6. Waar kun jij echt van genieten?
Het geluid van een snelle auto, kippenvel!
1011894_573044409418005_528229827_n

7. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Zoals vraag 1 van de vorige lijst: Dat kwam eigenlijk door meerdere dingen tegelijk. Ik wilde graag meer gaan schrijven, dat is denk ik de belangrijkste reden. Daarnaast wilde ik dolgraag schrijven over auto’s, hoewel dat nu meer naar de achtergrond geschoven is. Tot slot wilde ik mijn liefde voor nagellak delen met anderen!
8. Heb je een favoriete webshop, en zo ja welke?
Niet echt eigenlijk. Ik ontdek graag nieuwe webshops.
9. Welk land staat bovenaan jouw travel-wishlist?
Hoewel ik zo ongeveer de hele wereld nog te ontdekken heb, wil ik stiekem wel weer heel graag naar Noorwegen.
10. Zomer of winter?
Zomer!
11. Als je 1 superkracht mocht kiezen, welke zou dat dan zijn?
Ik wil wel kunnen vliegen, lijkt me heerlijk!

IMG_3389

Nominatie #3 van: La Vie Est Belle
1. Wat is je favoriete ijssmaak?
Ik hou eigenlijk niet zo van ijs, maar voor alles wat naar tiramisu smaakt maak ik een uitzondering!
2. Als je ergens anders mocht wonen, waar zou dit dan zijn?
Ik zou snel Noorwegen zeggen, maar ik moet nog zoveel zien van de wereld. Eerst overal op vakantie en dan bepaal ik het 😉 .
3. Wat is je favoriete drankje?
Non-alcoholisch: ijsthee /Alcoholisch: rosé
4. Wat is je favoriete chipssmaak?
Stokbroodje kruidenboter! Volgens mij heette die eerder Cream & Chives.
5. Naar welk pretpark zou je echt nog een keer heen willen?
Disneyland! Ik ben er ooit als kind eens geweest en zou graag nog eens gaan! Hoewel ik ook wel naar een pretpark wil met achtbanen, heel veel achtbanen!
IMG_3945

6. Wat is het laatste dat je hebt gekocht?
Zoals bij de vorige vragen ook al naar voren kwam: make-up remover en wattenschijfjes.
7. Wat is het beste/leukste cadeau dat je ooit gekregen hebt?
Er schieten me gelijk heel veel leuke dingen te binnen! Vooral iets doen vind ik erg leuk! Naar de dierentuin, kaartjes voor Racoon, dat soort dingen!
8. Waar kun je jou ’s nachts voor wakker maken?
Tiramisu. Of een ritje in een dikke auto (Audi, Honda S2000, bedenk maar wat leuks). Of als ik een kitten mag knuffelen. Eigenlijk mag je me voor best veel wakker maken!
9. Wat zou je doen met 1000 euro als je maar één dag had om het op te maken?
Ik zou denk ik nagellak kopen. Weet je hoeveel nagellak dat is?! Wauw!
10. Noem één ding wat nog niemand eerder wist over jou.

Wat niemand weet is lastig. Wat niet iedereen weet ik dat ik Scoliose heb, dit is een kromming van de wervelkolom.

IMG_6938

Nominatie #4 van: Polish In A Bottle
1. Wat is jouw reden om te bloggen?
Inmiddels is het simpelweg omdat het ontzettend leuk is om te doen!
2. Hoe lang blog je al?
Sinds juli 2013
3. Wat is je favoriete blog & waarom?
Zoals ik in een andere vragenlijst al noemde heb ik geen echte favoriet.
4. Wat is je favoriete nagellakkleur?
Oeh wat moeilijk! Ik denk dat ik dan voor rood ga. Rood is zo lekker opvallend!
5. Wat heb je liever: 1 luxe beautyproduct of 30 budget beautyproducten?
De budget beautyproducten! Zeker omdat veel budgetmerken kwalitatief prima producten maken!

IMG_4668
6. Ben je een opgeruimd persoon of juist erg rommelig?
Het ligt er heel erg aan met wat!
7. Hoe zou je jouw kledingstijl omschrijven?
Die zou ik liever niet omschrijven haha 😉 .
8. Is er iets waar je echt niet tegen kan? (bijv. nagels op een schoolbord)
Lieveheersbeestjes. Die vind ik heel naar.
9. Wat is/was jouw beste vak op school?
Dat was Engels en dat is het misschien nog steeds wel. Eigenlijk zijn er nu heel veel vakken die ik leuk vind, dat is het fijne aan studeren!
10. Wat voor opleiding heb je verder gedaan/doe je?
Ik heb de opleiding Woninginrichting & Design gedaan en op dit moment studeer ik Communicatie. Beide aanraders!
11. Heb je nog wensen voor jouw blog?
Ik wil graag een eigen domeinnaam en een mooiere lay-out! Jammer genoeg ben ik daar zelf niet erg handig mee. Ook zou ik graag sneller willen worden in het maken van nail arts en het bloggen, zodat ik vaker kan posten. Het liefst zou ik nog een blog aanmaken voor mijn autoliefde.


Dat waren de vragen! Lieve meiden, bedankt voor de nominaties! Mocht je meer van mij willen weten: vraag het gerust. Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen!

9 gedachtes over “Liebster Award 1,2, 3 & 4

  1. Aah lieveheersbeestjes zijn zó lief joh! 😉 Haha, leuk om alles zo eens te lezen en meer te weten te komen over je. Zoals je scoliose, dan kan ik je de hand schudden 😉

  2. Je hebt alles echt leuk ingevuld! Liefs inspiiredbylife

  3. Leuk gedaan!! gefeliciteerd met je 4 Liebster awards!!! wow! leuk ingevuld en wat een gave Nailarts ertussen!!

  4. Dat zijn een hoop nominaties in één! Gefeliciteerd 😀

  5. Zo, 4x genomineerd! Haha 😀 Leuk om te lezen!

  6. Aah superleuk! Leuk om zo meer over iemand te weten te komen 🙂

Geef een reactie

