Swatch: Essence 04 Skyfall

Skyfall. Een James Bond film, een nummer van Adele en nu ook een lakje van Essence!

IMG_7635

De Skyfall lak is (tot nu toe) de enige Metal Sugar lak uit de nieuwe Essence collectie. Ik was erg benieuwd of deze lak ook het liquid sand effect zou hebben, bij de rode Sparkling Sugar lak viel dat effect namelijk een beetje tegen.

De lak bevat ontzettend veel prachtige glitters. Naast glitters in de basiskleur ( aqua groen/blauw) zitten er ook hele kleine geel/gouden glitters in.

Net als Party Crasher, de paarse Glitter Jewels lak, dekt Skyfall prima in slechts twee lagen. Knap voor een glitterlak!

Mijn camera had een beetje moeite om de hoeveelheid glitters scherp vast te leggen. It couldn’t handle the glitter! Het liquid sand effect is aanwezig, maar wel minimaal. Je voelt dus een klein beetje textuur in plaats van een volledig glad oppervlak.

IMG_7613

Ik vind het een erg bijzondere kleur en een hele mooie glitterlak! Tot nu toe bevalt de nieuwe Essence collectie mij erg goed! Wat vind jij van deze lak en kleur? Essence 04 Skyfall is verkrijgbaar bij Kruidvat voor €1,89.
IMG_7629

18 gedachtes over “Swatch: Essence 04 Skyfall

  1. Deze ziet er ook goed uit.. Well done Essence!!

  2. Wauw dat hij in twee lagen dekt ben ik echt verbaasd over! Mooie kleur!

  3. Wauw, wat een mooi lakje! En wat een mooie nagels heb jij zeg:) x

  4. oeh gaaf kleurtje, deze gaat op mijn wishlist

  5. Wauw, niet verwacht maar vind het een beauty!

  6. Ik vind het persoonlijk een mooie kleur en een subtiel sand effect vind ik ook heel mooi!

  7. Pingback: Jaudith | Essence Nieuwe Collectie Effect Nail Polishes & Special Effect Toppers

Geef een reactie

