Swatch: Essence 20 The Bees And The Birds

Let me tell you about the birds and the bees… Oh nee wacht. Essence noemt dit lakje The Bees And The Birds. Dat klinkt niet lekker. Maar is het een mooie lak?IMG_7506

Ik vertelde al eerder over het ongelukkige dopje van deze nagellak. Het dopje zat muurvast toen ik de lak kocht. Ik kreeg hem met veel geweld en een allesopener open. Blijkbaar heeft er wat nagellak gelekt en dit was opgedroogd. Misschien goed om even te checken in de winkel of hij open wil. Door al het geweld is het Feather Effect stickertje eraf gegaan.

The Bees And The Birds bevat zilveren en lichtroze/koraalkleurige staafjes. De lak valt onder de Special Effect Toppers van Essence en is dan ook bedoeld als topcoat.

IMG_7501Het leek mij mooi om de topper te testen over een paarse kleur. Ik koos voor een oude kleur van Essence, die is zo donker dat de lak bijna zwart lijkt. Op de eerste foto zie je The Bees And The Birds met één laag en op de onderste foto draag ik twee lagen van de lak. Hij lakt fijn en je hoeft niet veel moeite te doen om de staafjes mooi te verspreiden, dat gebeurt vanzelf.

IMG_7586IMG_7592
Ik vind zowel één laag als twee lagen mooi staan! Vooral de zilveren staafjes vallen erg op en je nagel wordt een lekker glitter geheel van deze lak. Wel vind ik het jammer dat de roze en koraalkleur bijna niet terug te zien zijn, eenmaal op je nagel lijkt alles wel zilver. Ik had dus liever gezien dat de zilveren kleur gecombineerd werd met een felroze kleur bijvoorbeeld. Toch vind ik het een leuke lak, die een creamy lak een stuk mooier maakt!
IMG_7597Essence The Bees And The Birds is verkrijgbaar bij Kruidvat voor €1,89. Wat vind jij van dit Feather Effect?
IMG_7598

17 gedachtes over “Swatch: Essence 20 The Bees And The Birds

  1. Mooi lakje! Denk dat hij over roze ook erg cute is 😉

  2. Het geeft een heel mooi effect! Leuk dat een budgetmerk eindelijk eens een feather effect lak geeft 😀

  3. hij is leuk he. heb m zelf nog niet getest maar vond het er zo vrolijk uitzien!

  4. Wat kan je toch lakken als een pro! Het ziet er zo netjes uit. 🙂 Ik vind twee laagjes echt geweldig, alhoewel een laag is natuurlijk ook top, maar twee is lekker wild. ^^

  5. Wow, wat een mooi lakje. Ik heb van de week twee andere uit de nieuwe collectie mee genomen. Misschien dat ik deze ook nog wel ga halen..

  6. Pingback: Jaudith | Essence Nieuwe Collectie Effect Nail Polishes & Special Effect Toppers

Geef een reactie

