Swatch: Essence 11 Party Crasher

Dit is zo’n lakje waarbij ik mijn twijfels had. Prachtig in het flesje, maar op je nagels krijg je het vast niet dekkend. Klopt mijn vooroordeel?
IMG_7534

Deze lak komt ook uit de nieuwe collectie van Essence en valt onder de Glitter Jewels lakken. Hij zit bomvol met paarse glitters, dus de naam Glitters Jewels past helemaal bij de lak.

Zoals ik al zei ben ik vrij sceptisch over dit soort lakken. Vaak zijn het meer topcoats dan glitterlakken, omdat de dekking lang niet altijd voldoende is. Omdat Party Crasher ook echt alleen uit glitters bestaat had ik dus niet zoveel vertrouwen in de dekking.

..Maar ik zat fout! Twee lagen waren voldoende om de lak dekkend te krijgen. Dat had ik echt niet verwacht!

Wat een glitters! De substantie van de lak is vrij dik vanwege de hoeveelheid glitters. Ondanks de dikte, is de lak goed te verspreiden en te gebruiken. Als de lak is opgedroogd voel je een heel klein beetje textuur op je nagels. De nagellak droogt vrij snel.

IMG_7572Is het niet een prachtig lakje? Ik vind het echt een eyecatcher! Ben er helemaal blij mee! Essence 11 Party Crasher is verkrijgbaar bij Kruidvat filialen met een tweede Essence schap voor €1,99.
IMG_7568

19 gedachtes over “Swatch: Essence 11 Party Crasher

  1. Ah mooie kleur! Vind hem wel meer naar lila neigen ipv paars, maar misschien door het licht?

  2. inderdaad een heel mooi lakje! Hij glittert echt heel mooi op je nagels

  3. Het is inderdaad een hele mooie lak! Van ver lijkt het zelfs wat liquid sand achtig 😀

  4. oeh wat een geweldig kleurtje, deze gaat op mijn wishlist!

  5. Wow, wat een mooi lakje. Ik heb van de week twee andere kleurtjes gescoord. Ik moet weer terug naar Kruidvat……

  6. Pingback: Jaudith | Swatch: Essence 04 Skyfall

  7. Mooi zeg! Had niet verwacht dat deze zo mooi zou zijn.

  8. Pingback: Jaudith | Essence Nieuwe Collectie Effect Nail Polishes & Special Effect Toppers

Geef een reactie

