Swatch: Essence 08 Heart Explosion

Eigenlijk wilde ik graag de roze lak genaamd Hey Mister Sandman uit de nieuwe Essence Collectie. Die lag jammer genoeg nog niet in het schap bij mijn Kruidvat, maar de rode variant van de Sparkling Sugar lak lag er wel. Die heb ik meegenomen! Kijk je mee?
IMG_7488

Dit is de eerste lak uit de nieuwe Essence collectie die ik je laat zien. Ik ben zo benieuwd naar alle lakken! 08 Heart Explosion valt onder de Effect Nail Polishes, met als effect het welbekende Sparkling Sugar (liquid sand).

De nagellak bevat rode en gouden glitters. Als je héél goed kijkt, zie je ook hele kleine witte glitters. Echt mini zijn ze!

De nagellak had bij mij drie dunne lagen nodig om volledig te dekken. Twee was ook al wel goed hoor, maar ik zie liever mijn witte tips er helemaal niet doorheen. De droogtijd is prima en de substantie van de lak is fijn om mee te werken/lakken 😉 .
IMG_7493Ik vind hem erg mooi! In werkelijkheid zie je meer glitters dan op de foto. Op onderstaande foto kun je als je heel goed kijkt de kleine witte stukjes erdoorheen zien.
IMG_7479Het Sparkling Sugar effect is niet heel geweldig. Je voelt echt een heel klein beetje textuur, maar voor een echte liquid sand lak kan hij niet door. Voor mij maakt dit niet uit, ik vind het juist wel fijn zo! Nu kun je er tenminste nog een nail art overheen maken, bij textuur lakken gaat dat zo moeilijk.

IMG_7477Wat ben ik blij dat ik Heart Fusion in mijn mandje heb gegooid! Wat vind jij van deze lak?
IMG_7494

15 gedachtes over “Swatch: Essence 08 Heart Explosion

  1. Wat een leuk lakje! Jammer dat de structuur een beetje tegenvalt!

  2. Wow, die kleur knalt van je nagels! Mooie en duidelijk foto’s. Ik ben benieuwd of deze lakjes ook te gebruiken zijn met de Gel Nails van Essence. Ga ik binnenkort maar eens proberen.

  3. Ik had hem inderdaad iets meer liquid sand verwacht, desondanks vind ik hem érg mooi! Ik heb zelf een lichtroze sparkling sugar lakje bemachtigd, ben daar ook erg benieuwd naar.

  4. Mooie kleur, de fijne glitters maken het toch nog wat specialer dan gewoonlijk!

  5. Pingback: Jaudith | Swatch: Essence 04 Skyfall

  6. Pingback: Jaudith | Swatch: Essence 22 Black Dress And White Tie

  7. Pingback: Jaudith | Essence Nieuwe Collectie Effect Nail Polishes & Special Effect Toppers

Geef een reactie

