Valentine’s Day Nail Art #2

Hartjes, strikjes, veel schattigheid en een hoop roze. Dat zijn toch wel de associaties die ik heb bij Valentijnsdag. Deze elementen heb ik geprobeerd te verwerken in een nail art!

IMG_7425

Mijn eerste Valentijnsdag nail art van dit jaar was niet zo mega meisjesachtig, maar deze is dat zeker wel! Ik begon deze nail art met een knalroze kleur, namelijk 330 Posh Pink van Rimmel.

Ik begon met mijn duim, daarop maakte ik het woord ‘Love’. Als je net als ik gek bent op auto’s herken je misschien de letter ‘L’, die heb ik namelijk van Lamborghini geleend 😉 .
IMG_7432Op mijn wijsvinger heb ik de afdruk van lippen gemaakt. Kusjes passen toch perfect bij Valentijnsdag?
IMG_7441Ook strikjes vind ik iets typisch schattigs en dat past dan weer goed bij mijn beeld van Valentijnsdag! Het witte strikje heb ik omlijnd met lichtroze.
IMG_7437Om de kleuren rood, wit en lichtroze op één nagel terug te laten komen, maakte ik op mijn ringvinger hartjes in deze drie kleuren.
IMG_7439En omdat het geheel zo al flink druk was, heb ik op mijn pink alleen een simpel hartje gemaakt.
IMG_7442En dan natuurlijk nog het eindresultaat!
IMG_7427Ben jij een type voor roze en girly nail arts of zie je liever iets anders?
IMG_7421

10 gedachtes over “Valentine’s Day Nail Art #2

  1. Wat leuk. Ben inderdaad het girly type voor roze.

  2. dat heb je echt mooi gedaan! liefs inspiiredbylife

  3. Argh ik kan mijn nagels nooit zo netjes gelakt krijgen. 😦 Echt heel creatief!

  4. Wauw heel mooi gedaan! Roze nail arts vind ik altijd heel leuk

  5. Haha wauw dit is pas roze 😉 Hihi, vind het strikje erg mooi!

  6. Hoihoi! Ik heb je genomineerd voor een Liebster Award! Op mijn blog staan de vragen, maar voel je absoluut niet verplicht om mee te doen hoor 😉

Geef een reactie

