First Try: Saran Wrap Nails

Sommige nail art technieken probeer ik een paar keer en gebruik ik vervolgens nooit meer. Stempelen is zoiets, dat ligt mij gewoon niet. Water marble vond ik een tijdje helemaal geweldig, maar dat doe ik nu ook nooit meer. Zou een saran wrap nail art bevallen?

saran

Als basislaag heb ik gebruik gemaakt van Catrice 22 Bricky Mouse. Deze lak gaat er binnenkort uit en is nu verkrijgbaar met 50% korting. In het flesje zit een mooie gouden shimmer, jammer genoeg is dit nauwelijks terug te zien op mijn nagels. Ik draag twee lagen van Bricky Mouse en heb dit goed laten drogen.
IMG_7266

De saran wrap techniek kan ik moeilijk laten zien in foto’s. Zelf keek ik onderstaand filmpje, deze vind ik erg duidelijk!

Saran wrap is trouwens wat wij kennen als huishoudfolie of vershoudfolie. Ik besloot om zwarte nagellak te gebruiken over Bricky Mouse heen. Als de tweede laag er net op zit pak je een propje huishoudfolie en dit ga je in de natte nagellak dippen, tot je een design hebt dat jij mooi vindt. Dit is duidelijker te zien in het filmpje. Uiteindelijk heb je een berg propjes huishoudfolie!

Zo zagen mijn nagels eruit na het ‘wrappen’:
IMG_7285Ik heb de huid om mijn nagels steeds afgeplakt met tape, anders heb je naderhand veel nagellak op je huid die je vervolgens schoon moet maken. Dus dit scheelt een hoop schoonmaak werk!
IMG_7297Oeh! Met topcoat vind ik het meteen mooier! Ik moet nog een beetje wennen aan het effect, maar ik vind het wel mooi! Ik zit gelijk allemaal andere kleurencombinaties te bedenken die tof zouden staan. Wat vind jij van dit effect? En gebruik jij deze techniek wel eens?
IMG_7305

15 gedachtes over “First Try: Saran Wrap Nails

  1. Ja vind het wel mooi! Bepaalde kleurenconbinaties kunnen echt knallen. Lijkt een beetje op marmer.

  2. Goed gelukt! Ik heb het maar 1 keer geprobeerd, was niet zo’n succes.

  3. Lijkt me superleuk, dit wil ik ook eens proberen! πŸ˜€ De kleurencombinatie is ook geweldig!

  4. Ik vind hem heel leuk geworden! Denk dat zwart met wit ook een mooie combinatie zal zijn πŸ˜‰

  5. Wat leuk! Dit kende ik nog niet, maar ik ga het zeker een keertje proberen πŸ˜€

  6. Wow dit is echt heel leuk, dat moet ik zelfs kunnen (met nagelak ben ik niet zo handig!!) staat echt leuk!!

  7. Tof! Dit kende ik nog niet. Het is heel mooi gelukt! Ik ga het denk ik ook eens proberen πŸ™‚

  8. Pingback: Jaudith | Summer Saran Wrap Nails

  9. Pingback: Jaudith | Challenge Of The Month: Beach/Vakantie

Geef een reactie

