Valentine’s Day Nail Art #1

Bij Catrice gaan er heel wat producten uit binnenkort, op sommige artikelen zit daarom nu 50% korting. Ik scoorde George Blueney op het nippertje en daarmee heb ik mijn eerste Valentijnsdag nail art van dit jaar gemaakt!
IMG_0411

De nagel van mijn middelvinger was flink ingescheurd en toen moest ik eraan geloven: kort knippen die nagels. Wat voelt dat raar! Maar ook op kortere nagels zijn nail arts leuk toch?! Ik wilde alvast een Valentijnsdag nail art maken, maar ik had geen zin in een roze of rode nail art. Daarom koos ik voor George Blueney van Catrice (nu €1,50 bij Kruidvat) als basislaag.

Op mijn ringvinger gebruikte ik de witte lak van de Hema (809). Daar maakte ik een schattig envelopje op met een klein hartje. Er zit vast een heel mooie liefdesbrief in ;).


De wijs-, middelvinger en pink versierde ik met een klein wit hartje. De hartjes maakte ik door twee stippen te zetten met een dottingtool en deze vervolgens te verbinden met een dun kwastje.

Mijn duim kreeg een wat groter hartje en om het af te maken een paar rhinestones! Zoiets als dit had ik online gezien en dat vond ik zo leuk staan!
Volgens mij laat deze nail art zien dat je ook prima zonder roze een hele schattige Valentijnsdag nail art kunt maken! Wat vind jij ervan?
IMG_7252

22 gedachtes over “Valentine’s Day Nail Art #1

  1. Ah heel erg leuk gedaan! George Bleuney is echt een mooi lakje 🙂 En dat envelopje vind ik ook erg leuk!

  2. wat een leuke nail art!. Liefs inspiiredbylife

  3. Wat ontzettend cool gedaan! Ziet er echt tof uit 🙂

  4. wow echt super leuk gedaan!! en knap!! echt een leuke nail art en ik vind hem erg origineel!

  5. Echt een schattige nailart en leuk idee om iets voor valentijn te doen!

  6. Heel leuk gedaan vooral die envelop is mooi gedaan!

  7. Dat envelopje is ontzettend schattig! Die hartjes zijn ook zo goed gelukt.

  8. Super leuk! Ik ga deze week ook een valentijns nail art maken denk ik 🙂

  9. Wat netjes gedaan! Dat krijg ik nu echt nooit voor elkaar 🙂 Heel leuk!

  10. Wat gaaf, die envelop en dat hartje op de duim, erg leuk!

  11. Wauw, wat mooi! Toen ik de titel las verwachtte ik eerlijk gezegd veel roze, rood en paars. Maar deze nailart vind ik heel erg mooi, echt mijn stijl 🙂

  12. Pingback: Jaudith | Valentine’s Day Nail Art #2

Geef een reactie

