Swatch: Bourjois 04 Taupe Classy

Taupe vind ik echt zo’n kleur die altijd kan op je nagels. Het is niet te aanwezig en past eigenlijk overal wel bij. Dat was dan ook de reden dat ik Taupe Classy van Bourjois in huis haalde!
taupe classyVind jij het ook niet een prachtig flesje? Ik wel! Wat ik persoonlijk ook mooi vind is dat de dop de kleur heeft van de lak. Dit is ook lekker praktisch met zoeken naar een kleur in mijn nagellak verzameling.


Taupe Classy is een lak uit de 1 seconde lijn van Bourjois. Het kwastje is lekker breed waardoor je volgens Bourjois in één strook je nagels lakt. In werkelijkheid zijn het bij mij drie stroken, maar het gaat wel degelijk lekker snel! Het dopje ligt lekker in de hand en glijdt niet snel weg dankzij de anti-slip vlakken.
IMG_6773

Wauw. Deze lak dekt echt onwijs goed! Eén laag dekte al voldoende. Toch ga ik altijd voor een tweede laag, omdat ik dat net wat mooier vind.
IMG_7114Ik vind het een erg mooie kleur. Niet te aanwezig of opvallend en ideaal als basis voor een nail art. Hij droogt niet zo snel als Bourjois zegt (50 seconden), er is toch wel zo’n tien minuten nodig voordat de lak droog is.
IMG_7116Toch heb ik het idee dat de foto’s de kleur iets veranderen. De kleur is in het echt nét iets donkerder dan het flesje. ’s Avonds lijkt de kleur bijna bruin, maar overdag is het echt taupe. Wil je een kwalitatief goede taupe lak? Dan zou ik zeker voor dit lakje van Bourjois gaan. Ik was van plan om een nail art te maken met deze lak als basis, vandaar dat je dat blauwe vlak al ziet op onderstaande foto’s ;). Bourjois 04 Taupe Classy uit de 1 seconde lijn is voor €8,50 verkrijgbaar bij onder andere Etos en ICI Paris XL.

IMG_7122

handtekening

9 gedachtes over “Swatch: Bourjois 04 Taupe Classy

  1. Ik hou van taupe, wat een prachtige kleur! Wat vind jij van het borsteltje?

  2. Leuk kleurtje! Het flesje is inderdaad ook heel mooi

  3. Mijn smaak ik echt veranderd wat dat betreft; hield hier eerst niet zo van. Maar nu, prachtig!

Geef een reactie

